ОГОЛОШЕННЯ
Управління інформаційних систем та електронних реєстрів Головного управління Пенсійного фонду України у Київській області повідомляє, що 10.06.2021 набув чинності Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обліку трудової діяльності працівника в електронній формі» від 05.02.2021 № 1217-IX. Саме він скасовує обов’язковість паперової трудової книжки і вимагає, щоб облік трудової діяльності працівника здійснювався в електронній формі в реєстрі застрахованих осіб.
Відповідно до п. 2 розділу II Прикінцевих та перехідних положень вище зазначеного Закону установити, що включення Пенсійним фондом України до реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування відсутніх відомостей про трудову діяльність працівників здійснюється протягом п’яти років з дня набрання чинності цим Законом на підставі відомостей, поданих страхувальником або застрахованою особою у порядку та строки, встановлені Пенсійним фондом України за погодженням із центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері соціального захисту населення, та центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері трудових відносин.
Після завершення цих робіт наявні трудові книжки видаються працівникам особисто під підпис.
Відповідно до Постанови правління Пенсійного фонду України «Про затвердження порядку подання відомостей про трудову діяльність працівника, фізичної особи–підприємця, фізичної особи, яка забезпечує себе роботою самостійно, в електронній формі» від 12.03.2021 №11-1 (із змінами, внесеними згідно з Постановами Пенсійного фонду №21-1 від 23.06.2021 та №8-3 від 01.06.2022) відомості про трудову діяльність працівника подаються через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України в електронній формі у вигляді xml-файлу, а за періоди до набрання чинності Законом України від 05 лютого 2021 року №1217-ІХ “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обліку трудової діяльності працівника в електронній формі” - одним із таких способів:
- у вигляді копій передбачених законодавством документів, виготовлених шляхом сканування;
- в оцифрованому вигляді – шляхом створення відповідного електронного запису в електронному кабінеті страхувальника або застрахованої особи на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України, до якого додаються скановані копії документів, на підставі яких створюється запис.
З метою накопичення в реєстрі застрахованих осіб даних про трудову діяльність працівників просимо вас організувати подання скан-копій трудових книжок через кабінет страхувальника порталу електронних послуг Пенсійного фонду України (portal.pfu.gov.ua).
Повідомляємо, що управлінням запроваджено навчання для страхувальників з питань подання відомостей про трудову діяльність застрахованих осіб, які перебувають із страхувальником у трудових відносинах через особистий кабінет на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України.
Звертаємо увагу, що навчання проходитимуть щовівторка о 14:00 на ZOOM – платформі.
До нас можна приєднатися за посиланням: Https://us05web.zoom.us/j/85718217913?pwd=3cvq29cbvwxwcgyth0h4flcdcdatba.1
Або за ідентифікатором конференції: 857 1821 7913
Код доступу: 2020ETK
Реєстрація учасників відбуватиметься з 13:45 до 13:55.
Додаткову інформацію ви можете отримати за телефоном: 067-707-11-25.
Управління Пенсійного фонду України
