Відділ освіти: обгрунтування закупівлі овочів і фруктів
Обгрунтування
технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмету закупівлі «Капуста червоноголова свіжа, першого товарного сорту, ДСТУ 4154, Цибуля ріпчаста свіжа, вищого товарного сорту, від 5 см, ДСТУ 3234, Яблука свіжі, середньостиглі, першого товарного сорту, ДСТУ 8133, Банани свіжі, ґатунок другий, світло-зелені, від 14 см, діаметр плоду не більше 4 см, Лимони свіжі, діаметр плоду не менше 4 см, першого сорту, Мандарини свіжі, діаметр плоду не менше 3,8 см. »
код ДК 021:2015: 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи,
ідентифікаційний номер в електронній системі закупівель:
UA-2024-12-09-005384-a,
на очікувану вартість - 117000,00 грн.
Найменування: Відділ освіти Кагарлицької міської ради.
Місце знаходження: 09201, Київська область, Обухівський район, місто Кагарлик, площа Незалежності,1
Код ЄДРПОУ: 44098705
Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість щодо предмету закупівлі : 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи (Капуста червоноголова свіжа, першого товарного сорту, ДСТУ 4154, Цибуля ріпчаста свіжа, вищого товарного сорту, від 5 см, ДСТУ 3234, Яблука свіжі, середньостиглі, першого товарного сорту, ДСТУ 8133, Банани свіжі, ґатунок другий, світло-зелені, від 14 см, діаметр плоду не більше 4 см, Лимони свіжі, діаметр плоду не менше 4 см, першого сорту, Мандарини свіжі, діаметр плоду не менше 3,8 см), на підставі Наказу від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (далі - Наказ) за наступними етапами:
1. ВИЗНАЧЕННЯ ПОТРЕБИ В ТОВАРАХ:
Визначення потреби в товарі (номенклатура, кількісні та якісні показники тощо) здійснювався на підставі аналізу фактичного використання даного товару для забезпечення процесу організації харчування в навчальних та дошкільних закладах замовника з урахуванням запланованих поточних завдань:
замовник має здійснити закупівлю «03220000-9 - Овочі, фрукти та горіх (Капуста червоноголова свіжа, першого товарного сорту, ДСТУ 4154, Цибуля ріпчаста свіжа, вищого товарного сорту, від 5 см, ДСТУ 3234, Яблука свіжі, середньостиглі, першого товарного сорту, ДСТУ 8133, Банани свіжі, ґатунок другий, світло-зелені, від 14 см, діаметр плоду не більше 4 см, Лимони свіжі, діаметр плоду не менше 4 см, першого сорту, Мандарини свіжі, діаметр плоду не менше 3,8 см)» , в межах бюджетних призначень 117000,00 (сто сімнадцять тисяч гривень), 00 копійок з ПДВ.
2. ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА ІНШІ ХАРАКТЕРИСТИКИ:
Код за ДК 021:2015 - 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи (Капуста червоноголова свіжа, першого товарного сорту, ДСТУ 4154, Цибуля ріпчаста свіжа, вищого товарного сорту, від 5 см, ДСТУ 3234, Яблука свіжі, середньостиглі, першого товарного сорту, ДСТУ 8133, Банани свіжі, ґатунок другий, світло-зелені, від 14 см, діаметр плоду не більше 4 см, Лимони свіжі, діаметр плоду не менше 4 см, першого сорту, Мандарини свіжі, діаметр плоду не менше 3,8 см).Строк поставки товарів: до 31 грудня 2024 року. Ціна на товар, що є предметом закупівлі, повинна враховувати усі податки та збори, що сплачуються або мають бути сплачені стосовно запропонованого товару з урахуванням страхування, навантажувально-розвантажувальних робіт, сплати митних тарифів та усіх інших витрат. Постачальник повинен забезпечити постачання товару, технічні характеристики якого мають відповідати вимогам стандартів, а також умовам, встановленим чинним законодавством до товару даного виду.
3. АНАЛІЗ РИНКУ.
Замовник застосовував загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, яка міститься у відкритих джерелах.
4. ВИЗНАЧЕННЯ ВИМОГ ДО УМОВ ПОСТАВКИ І ОПЛАТИ.
Покупець здійснює розрахунок за отриманий Товар протягом семи банківських днів після надання Постачальником рахунку на оплату та накладної на Товар.
5. ВИЗНАЧЕННЯ ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ:
При визначенні очікуваної вартості закупівлі враховувалась інформація про ціни на товар, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в електронній системі закупівель “Prozorro”.
Очікувана вартість предмета закупівлі складає 117000,00 грн з ПДВ.
