А+ Збільшити шрифт

А- Зменшити шрифт

Відділ освіти: обгрунтування закупівлі круп

опубліковано: 09 вересня 2024 оновлено: 10 травня 2025

Обгрунтування

технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмету закупівлі «Борошно пшеничне, сорт вищий, ГСТУ 46.004, Крупа кукурудзяна, шліфована, №1, без глютену, Крупа ячна №1, Крупа вівсяна, плющена, ґатунок вищий, Рис довгозернистий, пропарений, шліфований, сорт перший, Крупа кус-кус, ДСТУ 7699, Крупа пшоняна, шліфована, сорт вищий, Крупа пшенична Полтавська, помел №1 (крупний), ДСТУ 7699, Крупа перлова №1, Крупа гречана ядриця, ґатунок перший, Крупа пшенична булгур»

код ДК 021:2015: 15610000-7 - Продукція борошномельно-круп'яної промисловості,

 ідентифікаційний номер в електронній системі закупівель:
UA-2024-09-05-010205-a
,

 на очікувану вартість -  130 000,00 грн.

Найменування: Відділ освіти Кагарлицької міської ради.

Місце знаходження: 09201, Київська область, Обухівський район, місто Кагарлик, площа Незалежності,1

Код ЄДРПОУ: 44098705

Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість щодо предмету закупівлі: 15610000-7 - Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (Борошно пшеничне, сорт вищий, ГСТУ 46.004, Крупа кукурудзяна, шліфована, №1, без глютену, Крупа ячна №1, Крупа вівсяна, плющена, ґатунок вищий, Рис довгозернистий, пропарений, шліфований, сорт перший, Крупа кус-кус, ДСТУ 7699, Крупа пшоняна, шліфована, сорт вищий, Крупа пшенична Полтавська, помел №1 (крупний), ДСТУ 7699, Крупа перлова №1, Крупа гречана ядриця, ґатунок перший, Крупа пшенична булгур), на підставі Наказу від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (далі - Наказ) за наступними етапами:

 

1. ВИЗНАЧЕННЯ ПОТРЕБИ В ТОВАРАХ:

Визначення потреби в товарі (номенклатура, кількісні та якісні показники тощо) здійснювався на підставі аналізу фактичного використання даного товару для забезпечення діяльності замовника з урахуванням запланованих поточних завдань замовника:

замовник має здійснити закупівлю «15610000-7 - Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (Борошно пшеничне, сорт вищий, ГСТУ 46.004, Крупа кукурудзяна, шліфована, №1, без глютену, Крупа ячна №1, Крупа вівсяна, плющена, ґатунок вищий, Рис довгозернистий, пропарений, шліфований, сорт перший, Крупа кус-кус, ДСТУ 7699, Крупа пшоняна, шліфована, сорт вищий, Крупа пшенична Полтавська, помел №1 (крупний), ДСТУ 7699, Крупа перлова №1, Крупа гречана ядриця, ґатунок перший, Крупа пшенична булгур)» , в межах бюджетних призначень 130000,00  (сто тридцять тисяч  гривень), 00 копійок з ПДВ.

 

2. ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА ІНШІ ХАРАКТЕРИСТИКИ:

Код за ДК 021:2015 -15610000-7 - Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (Борошно пшеничне, сорт вищий, ГСТУ 46.004, Крупа кукурудзяна, шліфована, №1, без глютену, Крупа ячна №1, Крупа вівсяна, плющена, ґатунок вищий, Рис довгозернистий, пропарений, шліфований, сорт перший, Крупа кус-кус, ДСТУ 7699, Крупа пшоняна, шліфована, сорт вищий, Крупа пшенична Полтавська, помел №1 (крупний), ДСТУ 7699, Крупа перлова №1, Крупа гречана ядриця, ґатунок перший, Крупа пшенична булгур).Строк поставки товарів: до 31 грудня 2024 року. Ціна на товар, що є предметом закупівлі, повинна враховувати усі податки та збори, що сплачуються або мають бути сплачені стосовно запропонованого товару з урахуванням страхування, навантажувально-розвантажувальних робіт, сплати митних тарифів та усіх інших витрат. Постачальник повинен забезпечити постачання товару, технічні характеристики якого мають відповідати вимогам стандартів, а також умовам, встановленим чинним законодавством до товару даного виду.

 

3. АНАЛІЗ РИНКУ.

Замовник застосовував загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, яка міститься у відкритих джерелах.

 

4. ВИЗНАЧЕННЯ ВИМОГ ДО УМОВ ПОСТАВКИ І ОПЛАТИ.

Покупець здійснює розрахунок за отриманий Товар протягом семи банківських днів після надання Постачальником рахунку на оплату та накладної на Товар.

 

5. ВИЗНАЧЕННЯ ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ:

При визначенні очікуваної вартості закупівлі враховувалась інформація про ціни на товар, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі,  в електронній системі закупівель “Prozorro”.

Очікувана вартість предмета закупівлі  складає 130 000,00 грн з ПДВ.