А+ Збільшити шрифт

А- Зменшити шрифт

Відділ освіти: обгрунтування закупівлі масла

опубліковано: 09 вересня 2024 оновлено: 10 травня 2025

Обгрунтування

технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмету закупівлі

« Масло солодковершкове 73%, ДСТУ 4399»

код ДК 021:2015:  15530000-2 - Вершкове масло,
UA-2024-09-06-005836-a

                                             на очікувану вартість -  70000,00 грн.

Найменування: Відділ освіти Кагарлицької міської ради.

Місце знаходження: 09201, Київська область, Обухівський район, місто Кагарлик, площа Незалежності,1

Код ЄДРПОУ: 44098705

Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість щодо предмету закупівлі : 15530000-2 - Вершкове масло (Масло солодковершкове 73%, ДСТУ 4399)

, на підставі Наказу від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (далі - Наказ) за наступними етапами:

1. ВИЗНАЧЕННЯ ПОТРЕБИ В ТОВАРАХ:

Визначення потреби в товарі (номенклатура, кількісні та якісні показники тощо) здійснювався на підставі аналізу фактичного використання даного товару для забезпечення діяльності замовника з урахуванням запланованих поточних завдань замовника:

замовник має здійснити закупівлю «15530000-2 - Вершкове масло (Масло солодковершкове 73%, ДСТУ 4399) , в межах бюджетних призначень  70000,00  (сімдесят тисяч гривень), 00 копійок з ПДВ. 

2. ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА ІНШІ ХАРАКТЕРИСТИКИ:Код за ДК 021:2015 -15530000-2 - Вершкове масло (Масло солодковершкове 73%, ДСТУ 4399)

Строк поставки товарів: до 31 грудня 2024 року. Ціна на товар, що є предметом закупівлі, повинна враховувати усі податки та збори, що сплачуються або мають бути сплачені стосовно запропонованого товару з урахуванням страхування, навантажувально-розвантажувальних робіт, сплати митних тарифів та усіх інших витрат. Постачальник повинен забезпечити постачання товару, технічні характеристики якого мають відповідати вимогам стандартів, а також умовам, встановленим чинним законодавством до товару даного виду.

3. АНАЛІЗ РИНКУ.

Замовник застосовував загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, яка міститься у відкритих джерелах.

4. ВИЗНАЧЕННЯ ВИМОГ ДО УМОВ ПОСТАВКИ І ОПЛАТИ.

Покупець здійснює розрахунок за отриманий Товар протягом семи банківських днів після надання Постачальником рахунку на оплату та накладної на Товар.

5. ВИЗНАЧЕННЯ ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ:

При визначенні очікуваної вартості закупівлі враховувалась інформація про ціни на товар, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі,  в електронній системі закупівель “Prozorro”.Очікувана вартість предмета закупівлі  складає 70000,00 грн з ПДВ.