Відділ освіти: обгрунтування закупівлі молочних продуктів
Обгрунтування
технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмету закупівлі
« Кефір, Йогурт питний, Сметана»
код ДК 021:2015: 15550000-8 - Молочні продукти різні,
ідентифікаційний номер в електронній системі закупівель:
UA-2024-09-04-011767-a,
на очікувану вартість - 152725,00 грн.
Найменування: Відділ освіти Кагарлицької міської ради.
Місце знаходження: 09201, Київська область, Обухівський район, місто Кагарлик, площа Незалежності,1
Код ЄДРПОУ: 44098705
Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість щодо предмету закупівлі : 15550000-8 - Молочні продукти різні (Кефір, Йогурт питний, Сметана), на підставі Наказу від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (далі - Наказ) за наступними етапами:
1. ВИЗНАЧЕННЯ ПОТРЕБИ В ТОВАРАХ:
Визначення потреби в товарі (номенклатура, кількісні та якісні показники тощо) здійснювався на підставі аналізу фактичного використання даного товару для забезпечення діяльності замовника з урахуванням запланованих поточних завдань замовника:
замовник має здійснити закупівлю «15550000-8 - Молочні продукти різні (Кефір, Йогурт питний, Сметана), в межах бюджетних призначень 152725,00 (сто п'ятдесят дві тисячі сімсот двадцять п'ять гривень), 00 копійок з ПДВ.
2. ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА ІНШІ ХАРАКТЕРИСТИКИ:Код за ДК 021:2015 -15550000-8 - Молочні продукти різні (Кефір, Йогурт питний, Сметана).Строк поставки товарів: до 31 грудня 2024 року. Ціна на товар, що є предметом закупівлі, повинна враховувати усі податки та збори, що сплачуються або мають бути сплачені стосовно запропонованого товару з урахуванням страхування, навантажувально-розвантажувальних робіт, сплати митних тарифів та усіх інших витрат. Постачальник повинен забезпечити постачання товару, технічні характеристики якого мають відповідати вимогам стандартів, а також умовам, встановленим чинним законодавством до товару даного виду.
3. АНАЛІЗ РИНКУ.
Замовник застосовував загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, яка міститься у відкритих джерелах.
4. ВИЗНАЧЕННЯ ВИМОГ ДО УМОВ ПОСТАВКИ І ОПЛАТИ.
Покупець здійснює розрахунок за отриманий Товар протягом семи банківських днів після надання Постачальником рахунку на оплату та накладної на Товар.
5. ВИЗНАЧЕННЯ ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ:
При визначенні очікуваної вартості закупівлі враховувалась інформація про ціни на товар, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в електронній системі закупівель “Prozorro”.Очікувана вартість предмета закупівлі складає 152725,00 грн з ПДВ.
