А+ Збільшити шрифт

А- Зменшити шрифт

Відділ освіти: обгрунтування закупівлі оброблених фруктів та овочів

опубліковано: 29 січня 2025 оновлено: 10 травня 2025

Обгрунтування

технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмету закупівлі

«Паста томатна 25%, сорт вищий, Cуміш сухофруктів, ДСТУ 8494, Горошок зелений заморожений, Родзинки сушені світло-коричневого кольору, сорт вищий, розмір середній, Смородина червона, заморожена, Вишня без кісточки заморожена, Капуста квашена, сорт перший»

код ДК 021:2015: : 15330000-0: Оброблені фрукти та овочі,
 UA-2025-01-29-011954-a
,

                                                     на очікувану вартість - 237000,00 грн.

Найменування: Відділ освіти Кагарлицької міської ради.

Місце знаходження: 09201, Київська область, Обухівський район, місто Кагарлик, площа Незалежності,1; Код ЄДРПОУ: 44098705

Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість щодо предмету закупівлі : 15330000-0: Оброблені фрукти та овочі (Паста томатна 25%, сорт вищий, Cуміш сухофруктів, ДСТУ 8494, Горошок зелений заморожений, Родзинки сушені світло-коричневого кольору, сорт вищий, розмір середній, Смородина червона, заморожена, Вишня без кісточки заморожена, Капуста квашена, сорт перший) на підставі Наказу від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (далі - Наказ) за наступними етапами:

1. ВИЗНАЧЕННЯ ПОТРЕБИ В ТОВАРАХ:

Визначення потреби в товарі (номенклатура, кількісні та якісні показники тощо) здійснювався на підставі аналізу фактичного використання даного товару для забезпечення процесу організації харчування в навчальних закладах  з урахуванням запланованих поточних завдань:

замовник має здійснити закупівлю «15330000-0: Оброблені фрукти та овочі (Паста томатна 25%, сорт вищий, Cуміш сухофруктів, ДСТУ 8494, Горошок зелений заморожений, Родзинки сушені світло-коричневого кольору, сорт вищий, розмір середній, Смородина червона, заморожена, Вишня без кісточки заморожена, Капуста квашена, сорт перший) , в межах бюджетних призначень  237000,00  (двісті тридцять сім тисяч гривень), 00 копійок з ПДВ.  

2. ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА ІНШІ ХАРАКТЕРИСТИКИ:

Код за ДК 021:2015 -15330000-0: Оброблені фрукти та овочі (Паста томатна 25%, сорт вищий, Cуміш сухофруктів, ДСТУ 8494, Горошок зелений заморожений, Родзинки сушені світло-коричневого кольору, сорт вищий, розмір середній, Смородина червона, заморожена, Вишня без кісточки заморожена, Капуста квашена, сорт перший).Строк поставки товарів: до 31 грудня 2025 року. Постачальник зобов’язується постачати Покупцю Товар, якість якого відповідає умовам стандартів, технічним умовам, іншим документам, що встановлюють вимоги до якості Товару. Разом з Товаром Постачальником на кожну партію надаються документи, які засвідчують якість Товару встановленого законодавством зразка відповідно до специфіки Товару (якісне посвідчення).Постачальник гарантує дотримання вимог Постанови Кабінету міністрів від 24 березня 2021 р. № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку». Ціна на товар, що є предметом закупівлі, повинна враховувати усі податки та збори, що сплачуються або мають бути сплачені стосовно запропонованого товару з урахуванням усіх витрат.

3. АНАЛІЗ РИНКУ.

Замовник застосовував загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, яка міститься у відкритих джерелах.

4. ВИЗНАЧЕННЯ ВИМОГ ДО УМОВ ПОСТАВКИ І ОПЛАТИ.

Покупець здійснює розрахунок за отриманий Товар протягом семи банківських днів після надання Постачальником рахунку на оплату та накладної на Товар.

5. ВИЗНАЧЕННЯ ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ:

При визначенні очікуваної вартості закупівлі враховувалась інформація про ціни на товар, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі,  в електронній системі закупівель “Prozorro та з отриманих комерційних пропозицій. Очікувана вартість предмета закупівлі  складає  237000,00 грн з ПДВ.