Відділ освіти: обгрунтування закупівлі. Капремонт підвального приміщення з облаштуванням найпростішого укриття в Кагарлицькому ліцеї №3.
ОБҐРУНТУВАННЯ
технічних та якісних характеристик, розміру витрат та визначення очікуваної вартості щодо предмету закупівлі: «Капітальний ремонт підвального приміщення з облаштуванням найпростішого укриття в комунальному закладі Кагарлицької міської ради «Кагарлицький ліцей №3» по вул. 97 Стрілецької дивізії, 6 в м. Кагарлик Обухівського району Київської області. Коригування».
Ідентифікатор закупівлі - UA-2024-10-01-007621-a
Очікувана вартість 7 421 786,00 грн з ПДВ
1.Найменування замовника: Відділ освіти Кагарлицької міської ради.
2.Місце знаходження: 09201, Київська область, Обухівський район, місто Кагарлик, площа Незалежності,1
3.Код ЄДРПОУ: 44098705
4..Дата оголошення: 01 жовтня 2024 року.
5.Процедура закупівлі: Відкриті торги з особливостями.
Відкриті торги з особливостями щодо закупівлі робіт – «Капітальний ремонт підвального приміщення з облаштуванням найпростішого укриття в комунальному закладі Кагарлицької міської ради «Кагарлицький ліцей №3» по вул. 97 Стрілецької дивізії, 6 в м. Кагарлик Обухівського району Київської області. Коригування», (45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи; 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація). Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість щодо предмету закупівлі на підставі пункту 4 «Розрахунок очікуваної вартості робіт» Наказу від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (далі - Наказ) за наступними етапами:
1. ВИЗНАЧЕННЯ ПОТРЕБИ В РОБОТАХ:
Замовник має здійснити закупівлю Робіт в межах бюджетних призначень 7 421 786,00 (сім мільйонів чотириста двадцять одна тисяча сімсот вісімдесят шість гривень 00 копійок), з ПДВ. Визначення необхідності в роботах обумовлено відповідно до потреб замовника та з урахуванням Кошторисних норм України у будівництві, що затверджено наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281 «Про затвердження кошторисних норм України в будівництві».
2. ФОРМУВАННЯ ОПИСУ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ ІЗ ЗАЗНАЧЕННЯМ ТЕХНІЧНИХ І ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК:
Технічні, якісні та кількісні характеристики визначені згідно розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації: "Капітальний ремонт підвального приміщення з облаштуванням найпростішого укриття в комунальному закладі Кагарлицької міської ради «Кагарлицький ліцей №3» по вул. 97 Стрілецької дивізії, 6 в м. Кагарлик Обухівського району Київської області. Коригування»
3. АНАЛІЗ РИНКУ.
Замовник застосовував проектну документацію на виконання робіт та експертний звіт.
4. ВИЗНАЧЕННЯ ВИМОГ ДО УМОВ ПОСТАВКИ І ОПЛАТИ.
Платежі за виконані роботи здійснюються за договірною ціною протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів, згідно підписаних актів виконаних робіт (форма КБ-2в) та довідок про вартість виконаних робіт (форма КБ-3) між Замовником та Підрядником за умови надходження фактичного бюджетного фінансування видатків на рахунок Замовника.
5. ВИЗНАЧЕННЯ ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ РОБІТ:
Очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, а також Галузевих виробничих норм ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт", затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23.08.2011 № 301, та відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснюється згідно Зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, який є частиною проекту кошторисної документації, за результатом перевірки якого отримано позитивний експертний висновок.
Відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації вартість капітального ремонту склала 7 421 786,00 (сім мільйонів чотириста двадцять одна тисяча сімсот вісімдесят шість гривень 00 копійок), з ПДВ з них:
5 987 600,00 грн - кошти обласного бюджету "Надання загальної середньої освіти за рахунок залишків коштів за освітньою субвенцією на кінець бюджетного періоду (крім залишку коштів, що мають цільове призначення, виділених відповідно до рішень Кабінету Міністрів України у попередніх бюджетних періодах, а також коштів, необхідних для забезпечення безпечного навчального процесу у закладах загальної середньої освіти";
1 434 186,00 грн - кошти місцевого бюджету (співфінансування).
