А+ Збільшити шрифт

А- Зменшити шрифт

Відділ освіти: обгрунтування закупівлі шкільних меблів

опубліковано: 20 листопада 2024 оновлено: 10 травня 2025

Обгрунтування 

технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмету закупівлі  

код ДК 021:2015: 39160000-1 - Шкільні меблі (Макет масогабаритний автомату ​​ Калашникова 5,45, Макет масогабаритний автомату ​​калібру 5,56 ) ; на очікувану вартість -  350000,00 грн.

Ідентифікатор закупівлі -
UA-2024-11-19-009896-a

Найменування: Відділ освіти Кагарлицької міської ради.

Місце знаходження: 09201, Київська область, Обухівський район, місто Кагарлик, площа Незалежності,1; Код ЄДРПОУ: 44098705

Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість щодо предмету закупівлі - код ДК 021:2015: код ДК 021:2015: 39160000-1 - Шкільні меблі (Макет масогабаритний автомату ​​ Калашникова 5,45, Макет масогабаритний автомату ​​калібру 5,56 ) на підставі Наказу МОН від 10.05.2024 року  № 659 " Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для забезпечення викладання предмета «Захист України» закладів освіти, що забезпечують здобуття повної загальної середньої освіти " (далі - Наказ) за наступними етапами:

 

1. ВИЗНАЧЕННЯ ПОТРЕБИ В ТОВАРАХ:

Визначення потреби в товарах (номенклатура, кількісні та якісні показники тощо) здійснювалось з метою створення осередків викладання навчального предмету «Захист України» для учнів з урахуванням запланованих поточних завдань:

Відповідно до рішення сесії Кагарлицької міської ради від 05.09.2024 року № 5490-57-VIII замовник має здійснити закупівлю код ДК 021:2015: 39160000-1 - Шкільні меблі (Макет масогабаритний автомату ​​ Калашникова 5,45, Макет масогабаритний автомату ​​калібру 5,56 ) в межах бюджетних призначень 350000,00 (триста п'ятдесят тисяч гривень), 00 копійок з ПДВ, що складається з коштів державного бюджету(субвенції) – 280000,00 грн  кошти субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам «Реалізація заходів за рахунок залишку коштів за освітньою субвенцією на кінець бюджетного періоду, що мають цільове призначення, виділених відповідно до рішень Кабінету Міністрів України у попередніх бюджетних періодах (за спеціальним фондом державного бюджету)»

70000,00 грн - кошти місцевого бюджету «Співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок залишку коштів за освітньою субвенцією на кінець бюджетного періоду, що мають цільове призначення, виділених відповідно до рішень Кабінету Міністрів України у попередніх бюджетних періодах (за спеціальним фондом державного бюджету)»

 

 2. ФОРМУВАННЯ ОПИСУ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ ІЗ ЗАЗНАЧЕННЯМ ТЕХНІЧНИХ І ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК:

Формування опису предмету закупівлі із зазначенням технічних та якісних характеристик здійснювалося відповідно до Наказу Міністерства освіти і науки України від 10.05.2024 № 659 «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для забезпечення викладання предмета «Захист України» закладів освіти, що забезпечують здобуття повної загальної середньої освіти».

 

3. АНАЛІЗ РИНКУ.

Замовник застосовував загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, яка міститься у відкритих джерелах.

 

4. ВИЗНАЧЕННЯ ВИМОГ ДО УМОВ ПОСТАВКИ І ОПЛАТИ.

Терміни оплати - впродовж 10 (десяти ) робочих днів з моменту отримання Товару, на підставі документів, що підтверджують факт поставки. Попередня оплата Товару не передбачається. Постачальник повинен засвідчити якість, комплектацію товарів, що продаються, належними документами, які передаються разом з товаром.

Щодо інформації про розмір витрат, то вартість поставки, розвантаження, монтаж та введення в експлуатацію товару включена у вартість товару. Гарантійне та сервісне обслуговування техніки протягом гарантійного терміну експлуатації безоплатно. Отже, додаткових витрат замовником не здійснюється.

 

5. ВИЗНАЧЕННЯ ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ:

Очікувана вартість предмета закупівлі визначена на підставі наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі", а саме методом порівняння ринкових цін. Замовником здійснювався пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації, до якої відноситься інформація про ціни товарів, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі на сайтах виробників та постачальників відповідної продукції, в електронній системі закупівель  “Prozorro” щодо аналогічних закупівель, проводились ринкові консультації.

Очікувана вартість предмета закупівлі  складає  350000,00 грн з ПДВ.