А+ Збільшити шрифт

А- Зменшити шрифт

Відділ освіти: обгрунтування закупівлі круп

опубліковано: 19 березня 2025 оновлено: 09 травня 2025

Обгрунтування

технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмету закупівлі «Крупа пшенична булгур, Крупа гречана ядриця, ґатунок перший, Крупа перлова №1, Крупа пшенична Полтавська, помел №1 (крупний), ДСТУ 7699, Крупа пшоняна, шліфована, сорт вищий, Рис довгозернистий, пропарений, шліфований, сорт перший, Крупа кукурудзяна, шліфована, №1, Крупа вівсяна, плющена, ґатунок вищий, Крупа ячна №1, Борошно пшеничне, сорт вищий, ГСТУ 46.004»

код ДК 021:2015: 15610000-7 - Продукція борошномельно-круп'яної промисловості,

 ідентифікаційний номер в електронній системі закупівель:
UA-2025-03-19-004103-a
,

 на очікувану вартість -  78100,00 грн.

Найменування: Відділ освіти Кагарлицької міської ради.

Місце знаходження: 09201, Київська область, Обухівський район, місто Кагарлик, площа Незалежності,1

Код ЄДРПОУ: 44098705

Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість щодо предмету закупівлі: 15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (Крупа пшенична булгур, Крупа гречана ядриця, ґатунок перший, Крупа перлова №1, Крупа пшенична Полтавська, помел №1 (крупний), ДСТУ 7699, Крупа пшоняна, шліфована, сорт вищий, Рис довгозернистий, пропарений, шліфований, сорт перший, Крупа кукурудзяна, шліфована, №1, Крупа вівсяна, плющена, ґатунок вищий, Крупа ячна №1, Борошно пшеничне, сорт вищий, ГСТУ 46.004), на підставі Наказу від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (далі - Наказ) за наступними етапами:

1. ВИЗНАЧЕННЯ ПОТРЕБИ В ТОВАРАХ:

Визначення потреби в товарі (номенклатура, кількісні та якісні показники тощо) здійснювався на підставі аналізу фактичного використання даного товару для забезпечення процесу організації харчування в навчальних та дошкільних закладах  з урахуванням запланованих поточних завдань замовника:

замовник має здійснити закупівлю «15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (Крупа пшенична булгур, Крупа гречана ядриця, ґатунок перший, Крупа перлова №1, Крупа пшенична Полтавська, помел №1 (крупний), ДСТУ 7699, Крупа пшоняна, шліфована, сорт вищий, Рис довгозернистий, пропарений, шліфований, сорт перший, Крупа кукурудзяна, шліфована, №1, Крупа вівсяна, плющена, ґатунок вищий, Крупа ячна №1, Борошно пшеничне, сорт вищий, ГСТУ 46.004») , в межах бюджетних призначень 78100,00  (сімдесят вісім тисяч сто гривень), 00 копійок з ПДВ.

 2. ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА ІНШІ ХАРАКТЕРИСТИКИ: 

Код за ДК 021:2015 - 15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (Крупа пшенична булгур, Крупа гречана ядриця, ґатунок перший, Крупа перлова №1, Крупа пшенична Полтавська, помел №1 (крупний), ДСТУ 7699, Крупа пшоняна, шліфована, сорт вищий, Рис довгозернистий, пропарений, шліфований, сорт перший, Крупа кукурудзяна, шліфована, №1, Крупа вівсяна, плющена, ґатунок вищий, Крупа ячна №1, Борошно пшеничне, сорт вищий, ГСТУ 46.004) Строк поставки товарів: до 31 грудня 2025 року. Ціна на товар, що є предметом закупівлі, повинна враховувати усі податки та збори, що сплачуються або мають бути сплачені стосовно запропонованого товару з урахуванням страхування, навантажувально-розвантажувальних робіт, сплати митних тарифів та усіх інших витрат. Постачальник повинен забезпечити постачання товару, технічні характеристики якого мають відповідати вимогам стандартів, а також умовам, встановленим чинним законодавством до товару даного виду.

3. АНАЛІЗ РИНКУ.Замовник застосовував загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, яка міститься у відкритих джерелах.

4. ВИЗНАЧЕННЯ ВИМОГ ДО УМОВ ПОСТАВКИ І ОПЛАТИ.

Покупець здійснює розрахунок за отриманий Товар протягом семи банківських днів після надання Постачальником рахунку на оплату та накладної на Товар.

 5. ВИЗНАЧЕННЯ ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ:

При визначенні очікуваної вартості закупівлі враховувалась інформація про ціни на товар, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі,  в електронній системі закупівель “Prozorro”та з отриманих комерційних пропозицій.

Очікувана вартість предмета закупівлі  складає  78100,00 грн з ПДВ.