Відділ освіти: обгрунтування закупівлі гороху сушеного, колотого
Обгрунтування
технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмету закупівлі «Горох сушений, колотий, першого ґатунку, ДСТУ 7701»
код ДК 021:2015 : 03210000-6 - Зернові культури та картопля,
ідентифікаційний номер в електронній системі закупівель:
UA-2024-09-09-002423-a,
на очікувану вартість - 5000,00 грн.
Найменування: Відділ освіти Кагарлицької міської ради.
Місце знаходження: 09201, Київська область, Обухівський район, місто Кагарлик, площа Незалежності,1
Код ЄДРПОУ: 44098705
Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість щодо предмету закупівлі : 03210000-6 - Зернові культури та картопля (Горох сушений, колотий, першого ґатунку, ДСТУ 7701) на підставі Наказу від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (далі - Наказ) за наступними етапами:
1. ВИЗНАЧЕННЯ ПОТРЕБИ В ТОВАРАХ:
Визначення потреби в товарах (номенклатура, кількісні та якісні показники тощо) здійснюватиметься на підставі аналізу щодо забезпечення процесу організації харчування в навчальних закладах з урахуванням запланованих поточних завдань:
замовник має здійснити закупівлю «03210000-6 - Зернові культури та картопля (Горох сушений, колотий, першого ґатунку, ДСТУ 7701)» в межах бюджетних призначень 5000,00 (п'ять тисяч гривень), 00 копійок з ПДВ.
2. ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА ІНШІ ХАРАКТЕРИСТИКИ:
Код за ДК 021:2015 -03210000-6 - Зернові культури та картопля (Горох сушений, колотий, першого ґатунку, ДСТУ 7701). Строк поставки товарів: до 31.12.2024 року. Спосіб поставки товару: в упаковці виробника. Навантаження, доставка, розвантаження Товару здійснюється власними силами та засобами Постачальника. Постачальник здійснює поставку Товару відповідно до замовлення не пізніше, ніж протягом трьох робочих днів, що йдуть за днем отримання замовлення Товару. Поставка Товару у п’ятницю не дозволяється. При поставці Постачальник обов’язково повинен надати на кожну партію документи, що засвідчують якість Товару, встановленого законодавством зразка відповідно до специфіки Товару (якісне посвідчення).
3. АНАЛІЗ РИНКУ.
Замовник застосовував загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, яка міститься у відкритих джерелах.
4. ВИЗНАЧЕННЯ ВИМОГ ДО УМОВ ПОСТАВКИ І ОПЛАТИ.
Умови розрахунків за Товар застосовані з відстрочкою платежу, а саме: протягом 7 (семи) банківських днів після надання Постачальником рахунку на оплату та накладної на Товар.
5. ВИЗНАЧЕННЯ ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ:
При визначенні очікуваної вартості закупівлі враховувалась інформація про ціни на товар, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в електронній системі закупівель “Prozorro”, а також було враховано фактичне фінансування місцевого бюджету.
Очікувана вартість предмета закупівлі складає 5000,00 грн з ПДВ.
