Інструкція з підготовки пропозицій до прогнозу бюджету Кагарлицької міської територіальної громади на 2022 – 2024 роки
КАГАРЛИЦЬКА МІСЬКА РАДА
УПРАВЛІННЯ ФІНАНСІВ
НАКАЗ
07 липня 2021року м. Кагарлик №21
Про затвердження Інструкції
з підготовки пропозицій до прогнозу
бюджету Кагарлицької міської
територіальної громади
на 2022 – 2024 роки
На виконання статті 751 Бюджетного Кодексу України, рішення виконавчого комітету Кагарлицької міської ради від 21.05.2021 № 123-07 «Про затвердження плану заходів щодо складання прогнозу бюджету Кагарлицької міської територіальної громади на 2022-2024 роки та проєкту бюджету Кагарлицької міської територіальної громади на 2022 рік» та від 05.07.2021 № 188 - 09 «Про Бюджетний регламент Кагарлицької міської територіальної громади»та з метою запровадження середньострокового бюджетного планування на місцевому рівні
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Інструкцію з підготовки пропозицій до прогнозу бюджету Кагарлицької міської територіальної громади на 2022- 2024 роки, що додається.
2. Довести цей наказ до головних розпорядників бюджету Кагарлицької міськоїтериторіальної громади для використання в роботі під час складання прогнозу місцевого бюджету.
3. Оприлюднити цей наказ на офіційному веб-сайті Кагарлицької міської ради.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Заступник начальника управління –
начальник бюджетного відділу Л. ЧЕРЕВИЧНА
ЗАТВЕРДЖЕНО
наказ управління фінансів
від 07 липня 2021 року № 21
ІНСТРУКЦІЯ
з підготовки пропозицій до прогнозу бюджету Кагарлицької міської територіальної громади на 2022-2024 роки
І. Загальні положення
1. Ця інструкція розроблена відповідно до статті 751 Бюджетного кодексу України (далі – Кодекс) і визначає основні положення про розрахунок орієнтовних граничних показників та складання пропозицій до прогнозу місцевого бюджету.
2. У даній інструкціїтерміни вживаються у значенні, наведеному в Кодексі та інших нормативно-правових актах, що регламентують бюджетний процес.
3. Пропозиції до прогнозу місцевого бюджету складаються за такими формами:
Пропозиція до прогнозу місцевого бюджету на 2022 – 2024 роки загальна (Форма ПП-1) (далі – Форма ПП-1) (додаток 1);
Пропозиція до прогнозу місцевого бюджету на 2022–2024 роки індивідуальна (Форма ПП-2) (далі – Форма ПП-2) (додаток 2);
Пропозиція до прогнозу місцевого бюджету на 2022 – 2024 роки додаткова (Форма ПП-3) (далі – Форма ПП-3) (додаток 3).
4. Усі вартісні показники у документах, визначених цією Інструкцією, наводяться у гривнях, з округленням до цілого числа.
5. У формах пропозицій до прогнозу місцевого бюджету зазначаються дані:
за попередній бюджетний період (звіт) – дані річного звіту за попередній бюджетний період, наданого органами Казначейства (далі – показники відповідно до річного звіту за попередній бюджетний період);
на поточний бюджетний період (затверджено) – показники, затверджені розписом місцевого бюджету на поточний бюджетний період (з урахуванням усіх внесених змін станом на 01 липня року, що передує плановому) (далі – показники, затверджені розписом на поточний бюджетний період);
на середньостроковий період (план) – показники за видами доходів та розподіл орієнтованих граничних показників видатків та кредитування місцевого бюджету на плановий бюджетний період, які є основою для складання проекту рішення про місцевий бюджет, та наступні за плановим два бюджетні періоди (далі – розподіл показників на середньостроковий бюджетний період).
6. У формах, визначених цим Порядком, код та найменування зазначаються:
місцевого бюджету – відповідно до довідника місцевих бюджетів, затвердженого Мінфіном (далі – код бюджету);
доходів місцевого бюджету – відповідно до бюджетної класифікації, затвердженої Мінфіном;
видатків та надання кредитів з місцевого бюджету – з відповідно до Економічної класифікацій видатків, Функціональної, Програмної та Типової програмної класифікацій видатків та кредитування місцевого бюджету, затверджених Мінфіном;
головних розпорядників бюджетних коштів – згідно з Типовою відомчою класифікацією видатків та кредитування місцевого бюджету, затвердженою Мінфіном, та установчими документами.
IІ. Основні положення про складання пропозицій до прогнозу місцевого бюджету
1. Пропозиції до прогнозу місцевого бюджету формуються у такій послідовності:
1) управління фінансів на основі аналізу виконання місцевого бюджету у попередніх та поточному бюджетних періодах та спільно з органами, що контролюють справляння надходжень до бюджету, забезпечує прогнозування обсягів доходів місцевого бюджету, визначає обсяги фінансування місцевого бюджету, повернення кредитів до місцевого бюджету на середньостроковий період та розраховує загальні орієнтовні граничні показники у термін не пізніше 25 липня року, що передує плановому;
3) головні розпорядники відповідно до Інструкції з підготовки пропозицій до прогнозу місцевого бюджету та орієнтовних граничних показників, складають пропозиції до прогнозу місцевого бюджету та подають їх управлінню фінансів до 16 липня року, що передує плановому;
4) управління фінансів здійснює аналіз поданих головними розпорядниками пропозицій до прогнозу місцевого бюджету на відповідність доведеним орієнтовним граничним показникам і вимогам доведеної інструкції, за результатами якого начальник управління фінансів приймає рішення про включення поданих пропозицій до прогнозу місцевого бюджету.
ІІІ. Порядок складання, розгляду та аналізу пропозицій до прогнозу місцевого бюджету
1. Головний розпорядник організовує та забезпечує складання пропозицій до прогнозу місцевого бюджету і подає її до управління фінансів за формами, відповідно до наказу Міністерства фінансів України від 23.06.2021 № 365 «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо здійснення підготовки пропозицій до прогнозу місцевого бюджету».
2. Форми пропозиції до прогнозу місцевого бюджету заповнюються послідовно – Форма ПП-2 заповнюється на підставі показників Форми ПП-1 і лише після заповнення зазначених форм та за потреби заповнюється Форма ПП-3.
3. Джерелами інформації для заповнення форм пропозиції до прогнозу місцевого бюджету є:
стратегія розвитку відповідної території;
галузеві регіональні / місцеві програми;
річний звіт про виконання місцевого бюджету за попередній бюджетний період;
інформація про досягнення цілей державної політики, з показниками досягнення цілей за результатами попереднього бюджетного періоду;
звіти про виконання паспортів бюджетних програм за попередній бюджетний період;
розпис місцевого бюджету на поточний бюджетний період (з урахуванням усіх внесених змін станом 01 липня року, що передує плановому);
паспорти бюджетних програм на поточний бюджетний період;
прогноз місцевого бюджету, схвалений у попередньому бюджетному періоді;
план діяльності головного розпорядника на середньостроковий період.
4. З метою зіставлення показників за бюджетними програмами у разі змін у структурі бюджетних програм головного розпорядника звітні показники за попередній бюджетний період та показники поточного бюджетного періоду приводяться у відповідність до Програмної класифікації видатків та кредитування місцевого бюджету, що формується у пропозиції до прогнозу місцевого бюджету на середньостроковий період згідно з Типовою програмною класифікацією видатків та кредитування місцевого бюджету, затвердженої Мінфіном.
5. У разі якщо бюджетна програма не передбачається на середньостроковий період:
показники за бюджетною програмою поточного бюджетного періоду зазначаються окремим рядком;
показники за бюджетною програмою попереднього бюджетного періоду приводяться у відповідність до Програмної класифікації видатків та кредитування місцевого бюджету поточного бюджетного періоду, а у разі, якщо бюджетної програми у поточному бюджетному періоді не передбачено, – зазначаються окремим рядком.
6. Разом з пропозицією до прогнозу місцевого бюджету головний розпорядник подає необхідні для здійснення управлінням фінансів аналізу пропозиції до прогнозу місцевого бюджету документи та матеріали.
9. Управління фінансів здійснює аналіз отриманих від головних розпорядників пропозицій до прогнозу місцевого бюджету щодо відповідності загальним орієнтовним граничним показникам, дотримання доведених управлінням фінансів фінансових обмежень, організаційних та інших вимог, а також вимог цієї інструкції.
10. Управління фінансів вживає заходів для усунення розбіжностей з головними розпорядниками щодо показників, що містяться у пропозиціях до прогнозу місцевого бюджету (проводить наради, консультації, робочі зустрічі тощо).
12. Інформація, що міститься у пропозиціях до прогнозу місцевого бюджету головних розпорядників є основою для складання прогнозу місцевого бюджету.
ІV. Порядок заповнення Форми ПП-1
1. Форма ПП-1 призначена для наведення інформації про досягнення цілей державної політики за рахунок коштів загального та спеціального фондів у межах орієнтовних граничних показників на середньостроковий період, доведених управлінням фінансів, та розрахованих головним розпорядником надходжень спеціального фонду.
Інформація, що наводиться у Формі ПП-1, має повною мірою характеризувати діяльність головного розпорядника та охоплювати всі сфери, у яких він забезпечує формування та / або реалізацію державної політики, висвітлювати найбільш суспільно значущі результати його діяльності та враховувати відповідні показники діяльності відповідальних виконавців бюджетних програм.
2. У пункті 1 зазначається найменування головного розпорядника коштів місцевого бюджету, код Типової відомчої класифікації видатків та кредитування місцевого бюджету, код за ЄДРПОУ, а також код бюджету.
3. У пункті 2 наводиться перелік цілей державної політики у сферах діяльності, реалізацію яких забезпечує головний розпорядник коштів місцевого бюджету, зокрема таких, що висвітлюють врахування ґендерного аспекту, а також показники їх досягнення за рахунок коштів загального та спеціального фондів разом:
у графах 1, 2 – порядковий номер та найменування цілі державної політики;
у графі 3 – одиниця виміру показника досягнення цілей;
у графі 4 – показники відповідно до річного звіту за попередній бюджетний період;
у графі 5 – показники, затверджені розписом на поточний бюджетний період;
у графах 6 – 8 – розподіл показників на середньостроковий бюджетний період.
У разі якщо на середньостроковий період не передбачаються цілі державної політики, досягнення яких здійснюється в межах бюджетних програм поточного бюджетного періоду та / або здійснювалося в межах бюджетних програм попереднього бюджетного періоду, такі цілі включаються окремим рядком із зазначенням показників їх досягнення на відповідні бюджетні періоди.
Не включаються окремим рядком цілі державної політики поточного та попереднього бюджетних періодів, які по суті є тотожними до цілей на середньостроковий період (змінено їх формулювання) і показники їх досягнення аналогічні показникам досягнення цілей на середньостроковий період.
Цілі державної політики мають:
відповідати пріоритетним цілям, визначеним стратегічними та програмними документами, актами законодавства та іншими нормативно-правовими актами, планами діяльності головних розпорядників на середньостроковий період;
спрямовуватись на досягнення певного результату;
оцінюватись за допомогою показників досягнення цілей.
Цілі мають дати розуміння щодо кінцевого результату діяльності головного розпорядника у відповідній сфері або чітко визначати напрям руху змін, спрямованих на покращання ситуації або вирішення проблем у сфері діяльності.
Не допускаються під час визначення цілей такі формулювання, як «реалізація державної політики», «забезпечення діяльності», «виконання зобов’язань».
Для кожної цілі державної політики визначаються показники її досягнення.
Показники досягнення цілей доцільно визначати як інтегровані показники, що враховують результати, отримані за рахунок реалізації усіх або декількох бюджетних програм.
Показники досягнення цілей виконавчих органів місцевих рад мають характеризувати досягнення та зрушення, що відбулися на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці.
Показники досягнення цілей мають:
характеризувати прогрес у досягненні цілей державної політики у середньостроковому періоді;
характеризувати стан та зміни у сфері діяльності головного розпорядника;
надавати можливість відстеження досягнення цілей державної політики у динаміці та порівнянності показників досягнення цілей за роками;
висвітлювати ефект, який отримують економіка та суспільство завдяки діяльності головного розпорядника;
перевірятися та підтверджуватися офіційною державною статистичною, фінансовою та іншою звітністю, даними бухгалтерського, статистичного та внутрішньогосподарського (управлінського) обліку.
Під час визначення показників досягнення цілей державної політики враховуються усі витрати головного розпорядника на відповідну сферу діяльності, включаючи міжбюджетні трансферти.
Кількість показників досягнення однієї цілі, як правило, не має перевищувати трьох. Показники, визначені для однієї цілі державної політики, не мають дублюватися для іншої. Для показників досягнення цілей, що потребують методологічних роз’яснень їх змісту, головний розпорядник розробляє методику їх розрахунку.
4. У пункті 3 наводиться інформація щодо обсягів та структури видатків та надання кредитів за бюджетними програмами.
У підпункті 3.1 зазначаються відповідальні виконавці бюджетних програм і видатки та надання кредитів за бюджетними програмами за загальним та спеціальним фондами, у тому числі за бюджетом розвитку:
у графі 1 – номер цілі державної політики, визначеної у пункті 2 цієї форми;
у графах 2 – 4 – код відповідної класифікації видатків та кредитування бюджету;
у графі 5 – найменування відповідального виконавця, найменування бюджетної програми згідно з Типовою програмною класифікацією видатків та кредитування місцевого бюджету;
у графі 6 (2020 рік(звіт)) – показники відповідно до річного звіту за попередній бюджетний період;
у графі 7 (2021 рік(затверджено)) – показники, затверджені розписом на поточний бюджетний період;
у графах 8 – 10 (2022-2024 рік(план)) – розподіл показників на середньостроковий бюджетний період.
5. Загальний обсяг видатків та надання кредитів (рядок «УСЬОГО, у тому числі:») дорівнює сумі видатків та надання кредитів за відповідними виконавцями та має дорівнювати сумі за усіма бюджетним програмами за загальним та спеціальним фондами.
У разі якщо реалізація бюджетної програми не передбачається у середньостроковому періоді, здійснюється співставлення показників відповідно до пункту 5 розділу третього цього Порядку.
У підпункті 3.2 зазначається пояснення щодо запропонованих головним розпорядником основних змін у структурі видатків та надання кредитів за бюджетними програмами на середньостроковий період порівняно із поточним бюджетним періодом.
6. У пункті 4 наводиться інформація щодо відмінностей показників на перший та другий роки середньострокового періоду, включених до пропозиції до прогнозу місцевого бюджету, від показників на другий та третій роки середньострокового періоду, передбачених прогнозом місцевого бюджету, схваленого у попередньому бюджетному періоді.
У підпункті 4.1 наводиться інформація щодо обсягів видатків та надання кредитів, цілі державної політики та показники їх досягнення:
у графі 1 – найменування цілей державної політики та показників їх досягнення;
у графах 2, 5 – показники видатків / надання кредитів, передбачені прогнозом місцевого бюджету, схваленого у попередньому бюджетному періоді;
у графах 3, 6 – показники видатків / надання кредитів, включені до пропозиції до прогнозу місцевого бюджету;
у графах 4, 7 розраховується відхилення показників видатків / надання кредитів, включених до пропозиції до прогнозу місцевого бюджету, від відповідних показників прогнозу місцевого бюджету, схваленого у попередньому бюджетному періоді.
У підпункті 4.2 надаються пояснення відмінностей показників, включених до пропозиції до прогнозу місцевого бюджету, від відповідних показників прогнозу місцевого бюджету, схваленого у попередньому бюджетному періоді.
V. Порядок заповнення Форми ПП-2
- Форма ПП-2 призначена для наведення детальної інформації за кожною бюджетною програмою, що пропонуються до виконання у середньостроковому періоді.
- Форма ПП-2 заповнюється за кожною бюджетною програмою окремо. Інформація, що наводиться у Формі ПП-2, має узгоджуватися з інформацією, наведеною у Формі ПП-1.
- У разі якщо повноваження на виконання функцій, завдань або надання послуг передано відповідно до законодавства від одного головного розпорядника до іншого головного розпорядника, головний розпорядник, який включає до пропозиції до прогнозу місцевого бюджету показники за відповідною бюджетною програмою на середньостроковий період, під час заповнення Форми ПП-2 наводить інформацію та показники бюджетної програми за попередні бюджетні періоди з урахуванням паспортів відповідної бюджетної програми та звітів про їх виконання, інших документів, оприлюднених або переданих в установленому законодавством порядку, забезпечуючи послідовність та сумісність цієї інформації та показників.
- Характеристики бюджетної програми, що наводяться у Формі ПП-2, повинні мати зв’язок з цілями державної політики та показниками їх досягнення, наведеними у пункті 2 Форми ПП-1.
Мета, завдання та напрями бюджетної програми визначаються відповідно до положень наказу Міністерства фінансів України від 26 серпня 2014 року № 836 «Про деякі питання запровадження програмно-цільового методу складання та виконання місцевих бюджетів», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 10 вересня 2014 року за № 1104/25881.
- У пункті 1 зазначаються найменування головного розпорядника, код Типової відомчої класифікації видатків та кредитування місцевого бюджету, код за ЄДРПОУ, а також код бюджету.
- У пункті 2 зазначаються найменування відповідального виконавця бюджетної програми, код Типової відомчої класифікації видатків та кредитування місцевого бюджету та номер у системі головного розпорядника коштів місцевого бюджету, код за ЄДРПОУ.
- У пункті 3 зазначаються найменування бюджетної програми згідно з Типовою програмною класифікацією видатків та кредитування місцевого бюджету, код Програмної класифікації видатків та кредитування місцевого бюджету, код Типової програмної класифікації видатків та кредитування місцевого бюджету, а також код Функціональної класифікації видатків та кредитування бюджету.
- У пункті 4 зазначаються мета, завдання та законодавчі підстави реалізації бюджетної програми:
у підпункті 4.1 – мета бюджетної програми;
у підпункті 4.2 – завдання бюджетної програми;
у підпункті 4.3 – нормативно-правові акти, які є підставою для реалізації бюджетної програми.
- У пункті 5 зазначаються усі надходження для виконання бюджетної програми, підстави та обґрунтування надходжень спеціального фонду.
Надходження загального фонду зазначаються з урахуванням міжбюджетних трансфертів, доведених в загальних орієнтовних граничних показниках.
У підпункті 5.1 зазначаються надходження для виконання бюджетної програми за результатами звітного бюджетного періоду на поточний бюджетний період та на середньостроковий бюджетний період.
У рядку «загальний фонд, у тому числі:» у графах 3 – 7 проставляються показники, наведені у рядку «загальний фонд» у графах 6 – 10 підпункту 3.1 пункту 3 Форми ПП-1 у рядку відповідної бюджетної програми.
Під час заповнення пункту 5.1 в частині власних надходжень бюджетних установ головні розпорядники керуються частиною четвертою статті 13 Кодексу. Власні надходження бюджетних установ визначаються головним розпорядником за наявності підстави, про яку обов’язково робиться посилання під час заповнення підпункту 5.2.
Повернення кредитів до бюджету відображаються зі знаком «-».
У разі якщо за бюджетною програмою плануються надходження за спеціальним фондом, про це ставиться відповідна позначка у підпункті 5.2 і наводяться:
нормативно-правові акти з посиланням на конкретні статті (пункти), якими надано повноваження на отримання надходжень спеціального фонду;
основні підходи до розрахунку власних надходжень бюджетних установ, інших надходжень спеціального фонду на середньостроковий період.
Загальний обсяг надходжень спеціального фонду за звітний бюджетний період (рядок «спеціальний фонд, у тому числі:») розраховується як сума усіх вищезазначених надходжень.
Загальний обсяг надходжень для виконання бюджетної програми у графах 3 – 7 у рядку «УСЬОГО, у тому числі:» розраховується як сума надходжень загального фонду (рядок «загальний фонд, у тому числі:») та спеціального фонду (рядок «спеціальний фонд, у тому числі:»).
- У пункті 6 зазначаються видатки (підпункт 6.1) або надання кредитів (підпункт 6.2) на середньостроковий бюджетний період за загальним та спеціальним фондами у розрізі Економічної класифікації видатків або Класифікації кредитування бюджету:
у графах 1, 2 підпунктів 6.1, 6.2 – коди Економічної класифікації видатків / коди Класифікації кредитування бюджету та їх найменування;
у графі 3 підпунктів 6.1, 6.2 (2020 рік (звіт)) – видатки або надання кредитів відповідно до річного звіту за попередній бюджетний період;
у графі 4 підпунктів 6.1, 6.2 (2021 рік (затверджено)) –показники, затверджені розписом на поточний бюджетний період;
у графах 5 – 7 підпунктів 6.1, 6.2 (2022-2024 рік (план)) – розподіл показників на середньостроковий бюджетний період.
Показники у графах 3 – 7 у рядку «загальний фонд» підпункту 6.1 та у графах 3 – 7 рядку «загальний фонд» підпункту 6.2 мають дорівнювати показникам у графах 6 – 10 у рядку «загальний фонд» пункту 3.1 Форми ПП-1 для відповідної бюджетної програми і показникам у графах 3 – 7 у рядку «загальний фонд, у тому числі:» підпункту 5.1 пункту 5 Форми ПП-2.
Показники у графах 3 – 7 у рядку «спеціальний фонд, у тому числі:» підпункту 6.1 та у графах 3 – 7 рядку «спеціальний фонд, у тому числі:» підпункту 6.2 мають дорівнювати показникам у графах 6 – 10 у рядку «спеціальний фонд, у тому числі:» пункту 3.1 Форми ПП-1 для відповідної бюджетної програми і показникам у графах 3 – 7 у рядку «спеціальний фонд, у тому числі:» підпункту 5.1 пункту 5 Форми ПП-2.
Під час заповнення підпункту 6.1 видатки відображаються за кодами Економічної класифікації видатків: 2110, 2120, 2210, 2220, 2230, 2240, 2250, 2260, 2270, 2281, 2282, 2400, 2610, 2620, 2630, 2700, 2800, 3110, 3120, 3130, 3140, 3150, 3160, 3210, 3220, 3230, 3240, 9000.
Під час заповнення підпункту 6.2 надання кредитів з бюджету – за кодами Класифікації кредитування бюджету: 4110, 4210.
- У пункті 7 зазначаються обсяги видатків або надання кредитів за кожним напрямом використання бюджетних коштів за загальним та спеціальним фондами, виконання яких забезпечує реалізацію бюджетної програми:
у графах 1, 2 зазначаються порядковий номер та напрям використання бюджетних коштів;
у графі 3 (2020 рік (звіт)) –видатки або надання кредитів відповідно до річного звіту за попередній бюджетний період;
у графі 4 (2021 рік (затверджено)) –показники, затверджені розписом на поточний бюджетний період;
у графах 5 – 7 (2022-2024 рік (план)) –розподіл показників на середньостроковий бюджетний період.
- У пункті 8 наводяться показники міжбюджетних трансфертів.
У пункті 8.1 наводиться обсяг міжбюджетних трансфертів, які отримуються з інших бюджетів (державного та місцевих), окремо за загальним та спеціальним фондами:
у графі 1 –код Класифікації доходу бюджету / код бюджету;
у графі 2 – найменування трансферту / найменування бюджету – надавача міжбюджетного трансферту;
у графі 3 (2020 рік (звіт)) – показники відповідно до річного звіту за попередній бюджетний період;
у графі 4 (2021 рік (затверджено)) – показники, затверджені розписом на поточний бюджетний період;
у графах 5 – 7 (2022-2024 рік (план)) – розподіл показників на середньостроковий бюджетний період.
Загальний обсяг міжбюджетних трансфертів у графах 3 – 7 у рядку «УСЬОГО за розділами І та ІІ, у тому числі:» розраховується як сума обсягу міжбюджетних трансфертів до загального фонду (рядок «загальний фонд») та спеціального фонду (рядок «спеціальний фонд»).
У пункті 8.2 зазначається обсяг міжбюджетних трансфертів, які надаються іншим бюджетам (державному та місцевим), окремо за загальним та спеціальним фондами:
у графі 1 – код бюджету;
у графі 2 – найменування трансферту / найменування бюджету – отримувача міжбюджетного трансферту;
у графі 3 (2020 рік (звіт)) – показники відповідно до річного звіту за попередній бюджетний період;
у графі 4 (2021 рік (затверджено)) – показники, затверджені розписом на поточний бюджетний період;
у графах 5 – 7 (2022-2024 рік (план)) – розподіл показників на середньостроковий бюджетний період.
Загальний обсяг міжбюджетних трансфертів у графах 3 – 7 у рядку «УСЬОГО за розділами І та ІІ, у тому числі:» розраховується як сума обсягу міжбюджетних трансфертів до загального фонду (рядок «загальний фонд») та спеціального фонду (рядок «спеціальний фонд»).
- У пункті 9 наводяться обсяги капітальних вкладень місцевого бюджету у розрізі інвестиційних проектів, які виконуються в межах бюджетної програми за спеціальним фондом:
у графі 1 – найменування інвестиційного проекту;
у графі 2 – загальний період реалізації проекту (рік початку і завершення);
у графі 3 – загальна вартість проекту;
у графі 4 (2020 рік (звіт)) –показники відповідно до річного звіту за попередній бюджетний період;
у графі 5 (2021 рік (затверджено)) –показники, затверджені розписом на поточний бюджетний період;
у графах 6 – 8 (2022-2024 рік (план)) –розподіл показників на середньостроковий бюджетний період.
у графі 9 –очікуваний рівень готовності проекту на кінець середньострокового бюджетного періоду у відсотках.
Загальний обсяг капітальних вкладень місцевого бюджету у графах 3 – 8 у рядку «УСЬОГО» розраховується як сума обсягів видатків на реалізацію усіх інвестиційних проектів.
VІ. Порядок заповнення Форми ПП-3
1. Форма ПП-3 призначена для представлення та обґрунтування пропозицій щодо додаткових коштів, необхідних для виконання нормативно-правових актів під час реалізації бюджетних програм, але не забезпечених орієнтовним граничним показником.
Форма ПП-3 заповнюється лише після заповнення Форми ПП-1 і Форми ПП-2 у разі, якщо витрати, розраховані виходячи з пріоритетності та обґрунтованості потреб, перевищують орієнтовні граничні показники.
2. Управління фінансів розглядає пропозиції головного розпорядника щодо додаткових видатків та надання кредитів у межах ресурсних можливостей місцевого бюджету у середньостроковому періоді.
3. У пункті 1 зазначаються найменування головного розпорядника коштів місцевого бюджету, код Типової відомчої класифікації видатків та кредитування місцевого бюджету, код за ЄДРПОУ, а також код бюджету.
4. У пункті 2 зазначаються найменування відповідального виконавця, код Типової відомчої класифікації видатків та кредитування місцевого бюджету та номер у системі головного розпорядника коштів місцевого бюджету, код за ЄДРПОУ.
5. У пункті 3 наводяться обсяги додаткових коштів загального фонду за бюджетними програмами у розрізі Економічної класифікації видатків бюджету або Класифікації кредитування бюджету, підстави та обґрунтування пропозицій щодо додаткових коштів загального фонду, у яких зазначається нормативно-правовий акт, виконання якого не забезпечено орієнтовним граничним показником.
У графах 1 – 3 – зазначаються коди Програмної класифікації видатків та кредитування місцевого бюджету / Економічної класифікації видатків та кредитування / Класифікації кредитування бюджету, Типової програмної класифікації видатків та кредитування місцевого бюджету та Функціональної класифікації видатків бюджету, а також найменування бюджетної програми;
у графі 4 – найменування бюджетної програми;
у графах 5, 7, 9 (2022-2024 рік (план)) –обсяг коштів, в межах орієнтовного граничного показника;
у графах 6, 8, 10 (2022-2024 рік(план)) –пропозиції щодо додаткового обсягу коштів.
Обсяг коштів за усіма бюджетними програмами наводиться у розрізі кодів Економічної класифікації видатків та Класифікації кредитування бюджету.
У рядку «УСЬОГО за бюджетними програмами, у тому числі:» у графах 5 – 10 зазначається загальний обсяг коштів за усіма бюджетними програмами у розрізі кодів Економічної класифікації видатків та Класифікації кредитування бюджету.
6. У пункті 4 наводиться інформація про зміну показників досягнення цілей у середньостроковому періоді у разі, якщо додаткові кошти буде враховано в орієнтовному граничному показнику.
У графах 1 – 3 – зазначається номер, найменування цілей державної політики, показники досягнення цілей, а також одиниця виміру показника досягнення цілей;
у графах 4, 6 та 8 (2022-2024 рік (план)) – показники в межах орієнтовного граничного показника. Показники досягнення цілей, зазначені у Формі ПП-3 мають відповідати показникам, включеним до граф 4 – 6 пункту 2 Форми ПП-1;
у графах 5, 7 та 9 (2022-2024 рік (план)) – показники досягнення цілей, які головний розпорядник передбачає досягти у середньостроковому періоді під час виконання бюджетних програм у цілому за рахунок коштів загального та спеціального фондів, у разі, якщо додаткові кошти загального фонду буде враховано в граничному показнику видатків державного бюджету та надання кредитів з державного бюджету, який визначається у прогнозі місцевого бюджету відповідному головному розпоряднику.
VІІ. Особливості формування пропозицій до прогнозу
місцевого бюджету.
7.1. Складання пропозицій до прогнозу місцевого бюджету проводиться з урахуванням показників затверджених постановою Кабінету міністрів України від 31 травня 2021 р. № 548 «Про схвалення Бюджетної декларації на 2022-2024 роки».
Мінімальна заробітна плата та соціальні стандарти.
- Мінімальна заробітна плата:
з 01 січня 2022 року – 6500 грн., 01 жовтня 2022 року – 6700 грн.;
з 01 січня 2023 року – 7176 грн.
з 01 січня 2024 року – 7665 грн.
- Посадовий оклад працівника І тарифного розряду ЄТС:
з 01 січня 2022 року – 2893 грн., 01 жовтня 2022 року – 2982 грн.;
з 01 січня 2023 року – 3193 грн.
з 01 січня 2024 року – 3411 грн.
- Прожитковий мінімум:
Для дітей віком до 6 років
- з 01.01.2022 – 2100 грн., 01.07.22 – 2201 грн., 01.12.2022 – 2272 грн.
- з 01.01.2023 – 2272 грн., 01.07.23 – 2381 грн., 01.12.2023 – 2438 грн.
- з 01.01.2024 – 2438 грн., 01.07.24 – 2555 грн., 01.12.2024 – 2609 грн.
- Для дітей віком від 6 до 18 років
- з 01.01.2022 – 2618 грн., 01.07.22 – 2744 грн., 01.12.2022 – 2833 грн.
- з 01.01.2023 – 2833 грн., 01.07.23 – 2969 грн., 01.12.2023 – 3040 грн.
- з 01.01.2024 – 3040 грн., 01.07.24 – 3186 грн., 01.12.2024 – 3253 грн.
Для працездатних осіб
- з 01.01.2022 – 2481 грн., 01.07.22 – 2600 грн., 01.12.2022 – 2684 грн.
- з 01.01.2023 – 2684 грн., 01.07.23 – 2813 грн., 01.12.2023 – 2880 грн.
- з 01.01.2024 – 2880 грн., 01.07.24 – 3018 грн., 01.12.2024 – 3082 грн.
Для осіб, які втратили працездатність
- з 01.01.2022 – 1934 грн., 01.07.22 – 2027 грн., 01.12.2022 – 2093 грн.
- з 01.01.2023 – 2093 грн., 01.07.23 – 2193 грн., 01.12.2023 – 2246 грн.
- з 01.01.2024 – 2246 грн., 01.07.24 – 2354 грн., 01.12.2024 – 2403 грн.
Індекс споживчих цін прогнозується у 2022 році – 106,2%, у 2023 р. -105,3%, у 2024 р. – 105,0%.
VІІІ. Заключні положення
8.1. При необхідності управління фінансів може вимагати додаткову інформацію для повного, обґрунтованого та своєчасного аналізу пропозицій до прогнозу.
8.2. Головні розпорядники несуть відповідальність за своєчасність, достовірність та зміст поданих даних.
Додаток 1
до Інструкції зпідготовки пропозицій до прогнозу бюджету Кагарлицької міської територіальної громади на 2022 - 2024 роки
(пункт 3розділу І)
ПРОПОЗИЦІЯ ДО ПРОГНОЗУ МІСЦЕВОГО БЮДЖЕТУ НА 20__ – 20__ РОКИ загальна (Форма ПП-1)
1. |
______________________________________________________ |
_________________ (код Типової відомчої класифікації видатків та кредитування місцевого бюджету)
|
_____________ |
____________ |
2. |
Цілі державної політики у сферах діяльності, реалізацію якої забезпечує головний розпорядник коштів місцевого бюджету, та показники їх досягнення |
№ з/п |
Найменування |
Одиниця виміру |
20___ рік (звіт) |
20___ рік (затверджено) |
20___ рік (план) |
20 ___ рік (план) |
20 ___ рік (план) |
|||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
|||
1. |
Ціль 1 |
|||||||||
1.1. |
показник досягнення цілі 1 |
|
|
|
|
|
|
|||
1.2. |
показник досягнення цілі 1 |
|
|
|
|
|
|
|||
|
… |
|
|
|
|
|
|
|||
2. |
Ціль 2 |
|||||||||
2.1. |
показник досягнення цілі 2 |
|
|
|
|
|
|
|||
2.2. |
показник досягнення цілі 2 |
|
|
|
|
|
|
|||
|
… |
|
|
|
|
|
|
|||
3. |
Ціль 3 |
|||||||||
3.1. |
показник досягнення цілі 3 |
|
|
|
|
|
|
|||
3.2. |
показник досягнення цілі 3 |
|
|
|
|
|
|
|||
|
… |
|
|
|
|
|
|
|||
|
3
3.1. |
Видатки / надання кредитів на 20__ – 20__ роки за бюджетними програмами:
Показники видатків / надання кредитів на 20__ – 20__ роки за бюджетними програмами |
|
|||||||
(грн)
Номер цілі державної політики |
Код Програмної класифікації видатків та кредитування місцевогобюджету |
Код Типової програмної класифікації видатків та кредитування місцевого бюджету |
Код Функціональної класифікації видатків та кредитування бюджету |
Найменування відповідального виконавця, найменування бюджетної програми згідно з Типовою програмною класифікацією видатків та кредитування місцевого бюджету |
20___ рік (звіт) |
20___ рік (затверджено) |
20___ рік (план) |
20 ___ рік (план) |
20 ___ рік (план) |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
X |
Х |
X |
X |
Відповідальний виконавець 1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Бюджетна програма 1, у тому числі: |
|
|
|
|
|
X |
X |
X |
X |
загальний фонд |
|
|
|
|
|
X |
X |
X |
X |
спеціальний фонд, у тому числі: |
|
|
|
|
|
X |
X |
X |
X |
бюджет розвитку |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Бюджетна програма 2, у тому числі: |
|
|
|
|
|
X |
X |
X |
X |
загальний фонд |
|
|
|
|
|
X |
X |
X |
X |
спеціальний фонд, у тому числі: |
|
|
|
|
|
X |
X |
X |
X |
бюджет розвитку |
|
|
|
|
|
X |
Х |
X |
X |
Відповідальний виконавець 2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Бюджетна програма 1, у тому числі: |
|
|
|
|
|
X |
X |
X |
X |
загальний фонд |
|
|
|
|
|
X |
X |
X |
X |
спеціальний фонд, у тому числі: |
|
|
|
|
|
X |
X |
X |
X |
бюджет розвитку |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Бюджетна програма 2, у тому числі: |
|
|
|
|
|
X |
X |
X |
X |
загальний фонд |
|
|
|
|
|
X |
X |
X |
X |
спеціальний фонд, у тому числі: |
|
|
|
|
|
X |
X |
X |
X |
бюджет розвитку |
|
|
|
|
|
X |
X |
X |
X |
УСЬОГО, у тому числі: |
|
|
|
|
|
X |
X |
X |
X |
загальний фонд |
|
|
|
|
|
X |
X |
X |
X |
спеціальний фонд, у тому числі: |
|
|
|
|
|
X |
X |
X |
X |
бюджет розвитку |
|
|
|
|
|
3.2. Пояснення щодо змін у структурі видатків та надання кредитів за бюджетними програмами
________________________________________________________________________________________________________________________
4. Порівняння із показниками прогнозу місцевого бюджету, схваленого у попередньому бюджетному періоді
4.1. Показники на перший та другий роки середньострокового періоду
(грн)
Найменування |
20___ рік |
20___ рік |
||||
затверджено прогнозом місцевого бюджету |
включено до пропозиції до прогнозу місцевого бюджету |
Відхилення +/- |
затверджено прогнозом місцевого бюджету |
включено до пропозиції до прогнозу місцевого бюджету |
Відхилення +/- |
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
Видатки /надання кредитів, ВСЬОГО |
|
|
|
|
|
|
у т.ч.: загальний фонд |
|
|
|
|
|
|
спеціальний фонд |
|
|
|
|
|
|
Ціль 1 |
|
|
|
|
|
|
показник досягнення цілі 1 |
|
|
|
|
|
|
показник досягнення цілі 1 |
|
|
|
|
|
|
… |
|
|
|
|
|
|
Ціль державної політики 2 |
|
|
|
|
|
|
показник досягнення цілі 2 |
|
|
|
|
|
|
показник досягнення цілі 2 |
|
|
|
|
|
|
… |
|
|
|
|
|
|
4.2. Пояснення відмінностей від прогнозу місцевого бюджету, схваленого у попередньому бюджетному періоді
_________________________________________________________________________________________________________________________
Керівник установи – головного розпорядника бюджетних коштів |
_________________ |
________________________ |
|
Додаток 2
до Інструкції зпідготовки пропозицій до прогнозу бюджету Кагарлицької міської територіальної громади
на 2022 - 2024 роки
(пункт 3розділу І)
ПРОПОЗИЦІЯ ДО ПРОГНОЗУ МІСЦЕВОГО БЮДЖЕТУ НА 20__ – 20__ РОКИ індивідуальна (Форма ПП-2)
1. |
___________________________________________________________ |
___________________________ (код Типової відомчої класифікації видатків та кредитування місцевого бюджету) |
__________________ |
_________________ |
2. |
___________________________________________________________ |
___________________________ (код Типової відомчої класифікації видатків та кредитування місцевого бюджету та номер в системі головного розпорядника коштів місцевого бюджету) |
______________________ |
|
3. |
___________________________________________________________ |
________________________________ |
_______________________ |
____________________ |
|
|
|||
4. |
Мета, завдання та законодавчі підстави реалізації бюджетної програми на 20__– 20__ роки: |
|||
4.1. |
Мета: |
|||
|
_____________________________________________________________________________________________________________________ |
|||
4.2. |
Завдання: |
|||
|
1) __________________________________________________________________________________________________________________ 2) __________________________________________________________________________________________________________________
|
|||
4.3. |
Підстави: |
|||
|
1) __________________________________________________________________________________________________________________ 2) __________________________________________________________________________________________________________________ |
|||
5. |
Надходження для виконання бюджетної програми: |
|||
5.1. |
Надходження для виконання бюджетної програми у 20__- 20__ роках |
(грн)
Код бюджетної класифікації |
Найменування |
20___ рік (звіт) |
20___ рік (затверджено) |
20___ рік (план) |
20 ___ рік (план) |
20 ___ рік (план) |
---|---|---|---|---|---|---|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
Х |
УСЬОГО, у тому числі: |
|
|
|
|
|
Х |
загальний фонд, у тому числі: |
|
|
|
|
|
|
міжбюджетного трансферту |
|
|
|
|
|
|
….. |
|
|
|
|
|
Х |
спеціальний фонд, у тому числі: |
|
|
|
|
|
|
міжбюджетного трансферту |
|
|
|
|
|
|
….. |
|
|
|
|
|
|
власні надходження бюджетних установ за видами надходжень |
|
|
|
|
|
|
… |
|
|
|
|
|
|
повернення кредитів |
|
|
|
|
|
|
… |
|
|
|
|
|
5.2. |
Підстави та обґрунтування надходжень до спеціального фонду у 20__ – 20__ роках:
|
|
___________________________________________________________________________________________________________________ |
|
|
6. |
Видатки / надання кредитів за кодами Економічної класифікації видатків/класифікації кредитування бюджету: |
6.1. |
Видатки за кодами Економічної класифікації видатків бюджету у 20__ – 20__ роках: |
(грн)
Код Економічної класифікації видатків бюджету |
Найменування |
20___ рік (звіт) |
20___ рік (затверджено) |
20___ рік (план) |
20 ___ рік (план) |
20 ___ рік (план) |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
|
Код 1, у тому числі: |
|
|
|
|
|
Х |
загальний фонд |
|
|
|
|
|
Х |
спеціальний фонд, у тому числі: |
|
|
|
|
|
Х |
бюджет розвитку |
|
|
|
|
|
|
Код 2, у тому числі: |
|
|
|
|
|
Х |
загальний фонд |
|
|
|
|
|
Х |
спеціальний фонд, у тому числі: |
|
|
|
|
|
Х |
бюджет розвитку |
|
|
|
|
|
Х |
УСЬОГО, у тому числі: |
|
|
|
|
|
Х |
загальний фонд |
|
|
|
|
|
Х |
спеціальний фонд, у тому числі: |
|
|
|
|
|
Х |
бюджет розвитку |
|
|
|
|
|
6.2. |
Надання кредитів за кодами Класифікації кредитування бюджету у 20__ – 20__ роках: |
(грн)
Код Класифікації кредитування бюджету |
Найменування |
20___ рік (звіт) |
20___ рік (затверджено) |
20___ рік (план) |
20 ___ рік (план) |
20 ___ рік (план) |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
|
Код 1, у тому числі: |
|
|
|
|
|
Х |
загальний фонд |
|
|
|
|
|
Х |
спеціальний фонд |
|
|
|
|
|
|
Код 2, у тому числі: |
|
|
|
|
|
Х |
загальний фонд |
|
|
|
|
|
Х |
спеціальний фонд |
|
|
|
|
|
Х |
УСЬОГО, у тому числі: |
|
|
|
|
|
Х |
загальний фонд |
|
|
|
|
|
Х |
спеціальний фонд |
|
|
|
|
|
7. |
Видатки/надання кредитів за напрямами використання бюджетних коштів у 20__ – 20__ роках: |
(грн)
№ з/п |
Напрями використання бюджетних коштів |
20___ рік (звіт) |
20___ рік (затверджено) |
20___ рік (план) |
20 ___ рік (план) |
20 ___ рік (план) |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
1 |
Напрям використання бюджетних коштів 1, у тому числі: |
|
|
|
|
|
Х |
загальний фонд |
|
|
|
|
|
Х |
спеціальний фонд, у тому числі: |
|
|
|
|
|
Х |
бюджет розвитку |
|
|
|
|
|
2 |
Напрям використання бюджетних коштів 2, у тому числі: |
|
|
|
|
|
Х |
загальний фонд |
|
|
|
|
|
Х |
спеціальний фонд, у тому числі: |
|
|
|
|
|
Х |
бюджет розвитку |
|
|
|
|
|
Х |
УСЬОГО, у тому числі: |
|
|
|
|
|
Х |
загальний фонд |
|
|
|
|
|
Х |
спеціальний фонд, у тому числі: |
|
|
|
|
|
Х |
бюджет розвитку |
|
|
|
|
|
8. |
Показники міжбюджетних трансфертів |
||
|
8.1 |
Показники міжбюджетних трансфертів з інших бюджетів |
|
(грн)
Код Класифікації доходу бюджету/Код бюджету |
Найменування трансферту/ |
20___ рік (звіт) |
20___ рік (затверджено) |
20___ рік (план) |
20 ___ рік (план) |
20 ___ рік (план) |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
I. Трансферти до загального фонду бюджету |
||||||
|
Найменування трансферту 1 |
|
|
|
|
|
|
Найменування бюджету 1 |
|
|
|
|
|
|
Найменування бюджету 2 |
|
|
|
|
|
II. Трансферти до спеціального фонду бюджету |
||||||
|
Найменування трансферту 1 |
|
|
|
|
|
|
Найменування бюджету 1 |
|
|
|
|
|
|
Найменування бюджету 2 |
|
|
|
|
|
X |
УСЬОГО за розділами I, II, у тому числі: |
|
|
|
|
|
X |
загальний фонд |
|
|
|
|
|
X |
спеціальний фонд |
|
|
|
|
|
8.2 |
Показники міжбюджетних трансфертів іншим бюджетам |
(грн)
Код бюджету |
Найменування трансферту/ |
20___ рік (звіт) |
20___ рік (затверджено) |
20___ рік (план) |
20 ___ рік (план) |
20 ___ рік (план) |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
74 |
|
I. Трансферти із загального фонду бюджету |
|||||
|
Найменування трансферту 1 |
|
|
|
|
|
|
Найменування бюджету 1 |
|
|
|
|
|
|
Найменування бюджету 2 |
|
|
|
|
|
|
II. Трансферти із спеціального фонду бюджету |
|||||
|
Найменування трансферту 1 |
|
|
|
|
|
|
Найменування бюджету 1 |
|
|
|
|
|
|
Найменування бюджету 2 |
|
|
|
|
|
|
УСЬОГО за розділами I, II, у тому числі: |
|
|
|
|
|
|
загальний фонд |
|
|
|
|
|
|
спеціальний фонд |
|
|
|
|
|
9. |
Обсяги капітальних вкладень місцевого бюджету у розрізі інвестиційних проектів у 20__ – 20__ роках |
(грн)
Найменування інвестиційного проекту |
Загальний період реалізації проекту, (рік початку і завершення) |
Загальна вартість проекту, гривень |
20___ рік (звіт) |
20___ рік (затверджено) |
20___ рік (план) |
20 ___ рік (план) |
20 ___ рік (план) |
Очікуваний рівень готовності проекту на кінець 20__року, % |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
УСЬОГО |
Х |
|
|
|
|
|
|
Х |
Керівник установи – головного розпорядника бюджетних коштів |
_________________ |
________________________ |
Додаток 3
до Інструкції зпідготовки пропозицій до прогнозу бюджету Кагарлицької міської територіальної громади на 2022 - 2024 роки
(пункт 3розділу І)
ПРОПОЗИЦІЯ ДО ПРОГНОЗУ МІСЦЕВОГО БЮДЖЕТУ НА 20__ – 20__ РОКИдодаткова (Форма ПП-3)
1. |
___________________________________________________________ |
___________________________ (код Типової відомчої класифікації видатків та кредитування місцевого бюджету) |
_______________ |
_______________ |
2. |
___________________________________________________________ |
__________________________ (код Типової відомчої класифікації видатків та кредитування місцевого бюджету та номер в системі головного розпорядника коштів місцевого бюджету) |
__________________ |
|
3. |
Додаткові видатки/надання кредитів загального фонду на 20__ – 20__ роки за бюджетними програмами:
|
(грн)
Код |
Найменування |
20 ___ рік (план) |
20 ___ рік (план) |
20 ___ рік (план) |
|
|||||
Програмної класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів / Економічної класифікації видатків / Класифікації кредитування бюджету |
Типової програмної класифікації видатків та кредитування місцевого бюджету |
Функціональної класифікації видатків та кредитування бюджету |
обсяг коштів, в межах орієнтовного граничного показника |
пропозиції щодо додаткового обсягу коштів |
обсяг коштів, в межах орієнтовного граничного показника |
пропозиції щодо додаткового обсягу коштів |
обсяг коштів, в межах орієнтовного граничного показника |
пропозиції щодо додаткового обсягу коштів |
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
|
Х |
Х |
Х |
УСЬОГО за бюджетними програмами, у тому числі: |
|
|
|
|
|
|
|
|
Х |
Х |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Х |
Х |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Бюджетна програма 1, у тому числі: |
|
|
|
|
|
|
|
|
Х |
Х |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Х |
Х |
|
|
|
|
|
|
|
|
Підстави та обґрунтування пропозицій щодо додаткових коштів загального фонду _________________________________________________________________________________________________________________________
|
||||||||||
|
|
|
Бюджетна програма 2, у тому числі: |
|
|
|
|
|
|
|
|
Х |
Х |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Х |
Х |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Підстави та обґрунтування пропозицій щодо додаткових коштів загального фонду _________________________________________________________________________________________________________________________
|
4. |
Зміна показників досягнення цілей державної політики у відповідній сфері діяльності, у разі передбачення додаткових коштів на 20_ – 20__ роки:
|
|
|||||||||
№ з/п |
Найменування |
Одиниця виміру |
20 ___ рік (план) |
20 ___ рік (план) |
20 ___ рік (план) |
| |||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
показники в межах орієнтовного граничного показника |
показники з урахуванням додаткових коштів |
показники в межах орієнтовного граничного показника |
показники з урахуванням додаткових коштів |
показники в межах орієнтовного граничного показника |
показники з урахуванням додаткових коштів |
| |||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
|
||
1. |
Ціль |
||||||||||
1.1. |
показник досягнення цілі |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
1.2. |
показник досягнення цілі |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
2. |
Ціль |
||||||||||
2.1. |
показник досягнення цілі |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
2.2. |
показник досягнення цілі |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Керівник установи – головного розпорядника бюджетних коштів |
_________________ |
________________________ |