А+ Збільшити шрифт

А- Зменшити шрифт

Дошкільнятам – освіта для сталого розвитку

опубліковано: 06 лютого 2024 оновлено: 18 липня 2024

Освіта  для сталого  розвитку – нова  освітня  технологія,  яка  активно впроваджується  в  сучасній   зарубіжній та  вітчизняній практиці.  Освіта  для  сталого розвитку  в  закладах дошкільної освіти Україні також стала  актуальною. Адже  сьогодні  виховувати  навички сталого стилю життя ми можемо розпочинати в дитячому садку й залучати  наймолодших  громадян  нашої держави  до збереження власних  ресурсів:  здоров'я,  навколишнього середовища, культурних цінностей,  власного добробуту, виховання  ощадливості,  навчання раціональним  діям.

У напрямку сталого  розвитку  працює   педагогічний  колектив  комунального закладу  дошкільної освіти  «Теремок» Кагарлицької міської ради.  6 лютого  в закладі проведено  семінар-практикум, на якому  розкрито  теоретичні  та  методичні аспекти  роботи за програмою «Дошкільнятам – освіта для сталого розвитку». Вихователь-методист Ольга Лихошерст  презентувала матеріали з досвіду роботи  закладу за вказаною програмою. Учасники семінару переглянули заняття з дітьми молодшої групи «Птахи – наші друзі»,  яке майстерно провела вихователь Світлана Лоренц. Вихованці старшої групи разом із вихователем Ларисою Побочій запросили учасників семінару на розвагу «Бережіть воду». На практичному кейсі  вихователі  вчилися   конструювати освітній процес для сталого розвитку за принципами  інтеграції екологічної, економічної, соціальної сфер суспільного життя. 

Директор  закладу дошкільної освіти  «Теремок»  Тетяна Дяченко підкреслила, що систематична та системна робота з упровадження навчального курсу «Дошкільнятам – освіта для сталого розвитку»  дає  позитивні результати:  професійне  зростання  педагогів;  підвищення  поваги до вихователя як галузевого спеціаліста;  комплексну реалізацію завдань сучасної дошкільної освіти;  сталий  особистісний  розвиток дошкільника;  налагодження активної співпраці з батьками вихованців; залучення всіх учасників освітнього процесу до спільної проєктної діяльності.

 

Наталія ШУЛЯК, консультант 

КУ КМР « Центр професійного розвитку педагогічних працівників»