А+ Збільшити шрифт

А- Зменшити шрифт

ВОРКШОП З ЕЛЕМЕНТАМИ ТРЕНІНГУ ДЛЯ ЗМІЦНЕННЯ МЕНТАЛЬНОГО ЗДОРОВ’Я

опубліковано: 02 квітня 2024 оновлено: 18 квітня 2024

02.04.2024 року на базі КЗ КМР «Кагарлицький ліцей №4» заступник директора з виховної роботи Наталія Рожанська провела воркшоп з елементами тренінгу для заступників директорів із виховної роботи на тему: «Ментальне здоров’я. Розвиток систем попередження та реагування на насильство в закладах освіти і підвищення стійкості».  Тема насильства  є однією з головних тем сьогодення. Наталія Іванівна висвітлила багато важливих питань щодо причин прояву насильства, ознак проблем із психічним здоров’ям, булінгу, насильства в закладах освіти; поговорили про ментально здорову людину і чинники, які погіршують психічне здоров’я,  як знайти сили під час воєнного стану.

У ході тренінгу Наталія Іванівна провела ряд практичних вправ: «Асоціація», «Позбутися тривоги», «Ромб» - як правильно розподіляти свою енергію в відсотках, яку частку ми виділяємо на духовність, свою діяльність, на контакти з рідними і близькими та скільки ми залишаємо на себе особисто.  Тренерка запропонувала учасникам ще одну не менш цікаву і корисну вправу «Вправа портрет» (одна команда повинна створити образ підлітка, схильного до правопорушення, а інша – створити образ підлітка з порушенням ментального здоров’я). Усі ці моменти на вищезгадані питання було активно обговорено.

На завершення тренінгу Наталія Іванівна провела дві рухливі вправи, які також можна використовувати і в роботі з дітьми: руханка  «Атоми і молекули» і вправа «Клубок ниток», а також тест «Чи все у Вас гаразд із нервами?».  Обговоривши результати тесту, всі присутні отримали пам'ятки щодо збереження ментального здоров’я.

Захід пройшов дуже легко, невимушено. Дякуємо всім учасникам заходу за їхню активність, професіоналізм, командну роботу та зворотній зв'язок в обговорені дуже важливих питань, які пов’язані з нашим як  психічним, так і фізичним здоров’ям. 

Тетяна БОРОЗЕНЕЦЬ, психолог КУ КМР «Центр професійного розвитку педагогічних працівників»