А+ Збільшити шрифт

А- Зменшити шрифт

На шляху змін: у Кагарлицькому ліцеї №1 відбулася мотиваційна зустріч освітян і науковців

опубліковано: 10 травня 2025 оновлено: 12 травня 2025
 
Днями на базі Комунального закладу КМР «Кагарлицький ліцей №1» відбулася важлива подія освітнього простору Кагарлицької громади — мотиваційна зустріч партнерів, організована відповідно до плану роботи Центру професійного розвитку педагогічних працівників. Захід об’єднав представників Інституту педагогіки Національної академії педагогічних наук України,(Інститут педагогіки НАПН України) керівників закладів загальної середньої освіти, працівників відділу освіти та ЦПРПП (КУ КМР "Центр професійного розвитку педагогічних працівників") Кагарлицької громади Обухівського району Київської області.
Тема зустрічі — «Державно-громадська партнерська взаємодія в управлінні трансформаційними процесами у закладах і установах освіти в умовах війни та повоєнного відновлення України» — була обрана невипадково. Сьогодення кидає численні виклики українській освіті: від збереження психологічної стійкості педагогів до розробки стратегій розвитку закладів у складних соціально-політичних умовах.
Учасники заходу обговорили ключові аспекти співпраці між наукою, управлінською ланкою та освітніми закладами як платформу для реального впливу на якість освіти. Особливу увагу було приділено:
формуванню спільних підходів до управління змінами в освітньому середовищі;
ролі закладів освіти в підтримці громад у часи війни;
необхідності розробки моделей освітньої адаптації в умовах повоєнного відновлення;
підтримці педагогів як носіїв змін та інновацій.
Модераторська група від Інституту педагогіки НАПН України поділилася практиками дослідження освітнього середовища, аналітичними напрацюваннями щодо розвитку освітнього лідерства та кейсами ефективної державно-громадської взаємодії у воєнний час. У форматі відкритого діалогу учасники мали змогу поставити запитання, висловити власне бачення ситуації та отримати методичні рекомендації.
Зустріч стала ще одним підтвердженням того, що сучасна українська освіта має потужний потенціал до змін і оновлення — завдяки об'єднанню зусиль науковців, освітян, управлінців і громади.
Цінність таких зустрічей — не лише в обміні досвідом, а й у формуванні кола підтримки, мотивації та довіри. Вони слугують надійним підґрунтям для сталого освітнього розвитку, навіть у найскладніших обставинах.