А+ Збільшити шрифт

А- Зменшити шрифт

Як перевірити і уникнути зайвих витрат: пояснює ДТЕК Київські регіональні електромережі

опубліковано: 01 травня 2025 оновлено: 02 травня 2025

Якщо ви почали сумніватись у показах на табло, а сума в рахунку за світло більша за звичну, це може бути підставою для проведення перевірки лічильника. Замовити послугу ви можете в кілька кліків на сайті ДТЕК Київські регіональні електромережі.

Лічильник — це основний інструмент для обліку спожитої електроенергії. Якщо він працює некоректно, це може впливати на розрахунки за споживання.

Ви не змінювали своїх побутових звичок, не купували нову техніку, а лічильник почав нараховувати відчутно більше, ніж зазвичай? Це привід перевірити, чи з приладом все гаразд. Для цього:

1.               Вимкніть всі електроприлади в оселі та подивіться, чи продовжив лічильник рахувати кВт-год (обертається диск або змінюються цифри на табло).

2.               Якщо лічильник продовжує рахувати кВт-год, перейдіть у розділ «Послуги по лічильнику» на сайті ДТЕК Київські регіональні електромережі та замовте експертизу лічильника за пару хвилин. Ми заберемо його на експертизу, а вам встановимо інший прилад обліку електроенергії з аналогічними характеристиками.

3.               Якщо ж на екрані вашого лічильника горять індикатори «Увага», «Реверс» або «Земля» або з’явилася зона Т4, рекомендуємо залишити заявку на некоректно працюючу індикацію в тому ж розділі.

Після отримання заявки ми сформуємо рахунок залежно від характеристик вашої електроустановки.

Коректна робота лічильника та своєчасна передача показів — основа точних нарахувань за спожиту електроенергію.