________________________________________________________________________
(реєстраційний номер справи про оцінку впливу на довкілля планованої діяльності
(автоматично генерується програмними засобами ведення Єдиного реєстру
з оцінки впливу на довкілля, для паперової версії зазначається суб’єктом господарювання)
ПОВІДОМЛЕННЯ |
про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля |
Товариство з обмеженою відповідальністю «Газтексолюшнз», (ТОВ «Газтексолюшнз») |
(повне найменування юридичної особи, код згідно з ЄДРПОУ або прізвище ім’я по батькові фізичної особи – підприємця, |
код за ЄДРПОУ 40813910 |
ідентифікаційний код або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті) |
інформує про намір провадити плановану діяльність та оцінку її впливу на довкілля. |
1. Інформація про суб’єкта господарювання |
Юридична адреса: 09200, Київська обл., м. Кагарлик, пров. Серпневий, 2 Директор – Головко Володимир Леонідович |
Адреса електронної пошти: bv@evrogaz.com.ua Контактний номер телефона: +380 (44) 468-91-66 |
(місце знаходження юридичної особи або місце провадження діяльності фізичної особи – підприємця (поштовий індекс, адреса) контактний номер телефону) |
2. Планована діяльність, її характеристика, технічні альтернативи |
ТОВ «Газтексолюшнз» планує реалізацію проєкту «Встановлення додаткового технологічного обладнання на існуючому АГЗП за адресою Київська обл., м. Кагарлик, вул. Став’янка, 101-А (колишня Фрунзе)». Проектом передбачається встановлення автомобільно заправного пункту (АЗП) об’ємом 57 м3 призначеного для прийому, зберігання і заправлення паливних баків транспортних засобів бензином та дизельним паливом. |
Технічна альтернатива 1. |
Даною технічною альтернативою передбачаєтьсявстановлення двох наземних резервуарів об’ємом по 26 м3 кожен, одного наземного резервуару об’ємом 5 м3, дві паливороздавальні колонки, одна-«Шельф 100-2КЕД-50/90-0,25-1-1» для бензину та друга-«Шельф 100-2КЕД-50/90-0,25-1-2» для ДП, запірну, регулюючу і запобіжну арматуру, та прилади контролю і автоматики. |
Технічна альтернатива 2. |
Технічною альтернативою для даного проєкту є встановлення двох підземних резервуарів об’ємом по 26 м3 кожен та одного на 5 м3. |
3. Місце провадження планованої діяльності, територіальні альтернативи |
Територіальна альтернатива 1. |
Встановлення АЗП передбачається на території діючої АГЗП ТОВ «Газтексолюшнз» за адресою Київська обл., м. Кагарлик, вул. вул. Став’янка, 101-А. |
Територіальна альтернатива 2. |
Не розглядається. |
4. Соціально-економічний вплив планованої діяльності |
Реалізація планованої діяльності дасть можливість зміцнити паливно-енергетичну базу України, забезпечити енергоресурсами населення та промисловість, збільшити надходження в місцевий та державний бюджети, що сприятиме розвитку державних, соціальних, господарських програм. |
5. Загальні технічні характеристики, у тому числі параметри планованої діяльності (потужність, довжина, площа, обсяг виробництва тощо) |
Основна виробнича діяльність АГЗП та АЗП ТОВ «Газтексолюшнз» – торгівля нафтопродуктами та скрапленимгазом. До складу об’єкта входять: - операторська будівля; - АГЗП:
- АЗП (проектована):
Орієнтовний річний обсяг палива складає:
Загальна площа ділянки на якій планується розміщення АЗП становить 0,1000 га. Заправка дизельним паливом буде здійснюватися на паливороздавальній колонці типу «Шельф 100-2КЕД-50/90-0,25-1-2» (на два рукава – ДПта TIR, потужністю 50 та 90 л/хв відповідно) та бензином на паливороздавальній колонці типу типу «Шельф 100-2 КЕД-50/90-0,25-1-1». Автозаправний пункт розрахований на 300 заправок на добу. Загальна кількість працюючих - 4 чол. Режим роботи –цілодобово. |
6. Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за альтернативами: |
Щодо технічної альтернативи 1 |
Встановлюються екологічні та інші обмеження планованої діяльності, зокрема: - дотримання допустимих рівнів забруднення атмосферного повітря («Гігієнічні регламенти допустимого вмісту хімічних і біологічних речовин в атмосферному повітрі населених місць» (затв. наказом МОЗ України від 14.01.2020 р. №52, зареєстрованим у Мін’юсті 10.02.2020 р. за №156/34439); - дотримання нормативів гранично допустимих викидів, відповідно до наказу Мінприроди України від 27.06.06р. №309 зареєстрованого у Мін’юсті 01.08.2006 р. за №912/12786); - забезпечення повного збирання, належного зберігання та недопущення знищення і псування відходів (п. «д» статті 17 Закону України «Про відходи»), передача відходів тільки організаціям, що мають відповідні ліцензії (п. «і» статті 42 Закону України «Про відходи»); дотримання допустимих рівнів шуму згідно вимог ДБН В.1.1-31:2013 «Захист територій, будинків і споруд від шуму» та ДСН 3.3.6.037-99 «Державні санітарні норми виробничого шуму, ультразвуку та інфразвуку» (Постанова Головного державного санітарного лікаря України від 01.12.1999 №37). |
Щодо технічної альтернативи 2 |
Як для технічної альтернативи №1. |
Щодо територіальної альтернативи 1 |
Дотримання нормативної санітарно-захисної зони (СЗЗ) згідно ДСП 173-96 «Державні санітарні правила планування і забудови населених місць» (затвердженого наказом МОЗ України від 19.06.1996 р. №173, зареєстрованого у Мін’юсті 24.07.1996 р. за №379/1404) із змінами, внесеними згідно з Наказами МОЗ України №362 від 02.07.2007р., №653 від 31.08.2009р., №952 від 18.05.2018р.; протипожежні розриви між будівлями та спорудами; територіальні обмеження, визначені містобудівною, інженерно-транспортною та промисловою інфраструктурою (забудовою), яка склалася на території планованої діяльності та поряд з нею. |
Щодо територіальної альтернативи 2 |
Не розглядається. |
7. Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за альтернативами: |
Щодо технічної альтернативи 1 |
З метою мінімізації впливів на довкілля рішення щодо еколого-інженерної підготовки та захисту території будуть прийматися базуючись на результатах обстеження ділянки, техніко-економічних, інженерно-геологічних та топографо-геодезичних вишукуваннях, виготовленні проектно-кошторисної документації тощо. Проектні рішення в період будівництва та експлуатації забезпечуватимуть раціональне використання ґрунту: будуть передбачені заходи протидії підтопленню, просіданню, активізації інших екзогенних процесів, а також охоронні, відновлювані, захисні та компенсаційні заходи. |
Щодо технічної альтернативи 2 |
Як для технічної альтернативи №1. |
Щодо територіальної альтернативи 1 |
Дотримання проектних рішень в період будівництва і експлуатації, що забезпечуватиме раціональне використання природних ресурсів. Передбачено охоронні, захисні та компенсаційні заходи. |
Щодо територіальної альтернативи 2 |
Не розглядається. |
8. Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля: |
Щодо технічної альтернативи 1 Можливі впливи планованої діяльності включають:
Прогнозовані впливи будуть визначені за результатами подальших досліджень та програми моніторингу. |
Щодо технічної альтернативи 2 Як для технічної альтернативи №1 |
Щодо територіальної альтернативи 1 Прийняті санітарно-гігієнічні, протипожежні, містобудівельні й територіальні обмеження згідно діючих нормативних документів, зокрема: ДСП 173-96 «Державні санітарні правила планування та забудови населених пунктів» (затверджені наказом МОЗ України від 19.06.1996 р. №373, зареєстрованим у Мін’юсті 24.07.96 р. за №379/14040), ДБН Б.2.2-12:2019 «Планування і забудова територій» (введений в дію 01.10.2019 р. наказом Мінрегіону України №104 від 26.04.2019 р.)(перелік не є вичерпним). |
Щодо територіальної альтернативи 2 Не розглядається. |
9. Належність планованої діяльності до першої чи другої категорії видів діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля (зазначити відповідний пункт і частину статті 3 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля») |
Планована діяльність відноситься до другої категорії видів планованої діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля і підлягають оцінці впливу на довкілля – ст.3, частина 3 пункт 4 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» : поверхневе та підземне зберігання викопного палива чи продуктів їх переробки на площі 500 квадратних метрів і більше або об’ємом (для рідких або газоподібних) 15 кубічних метрів і більше. |
10. Наявність підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля (в тому числі наявність значного негативного транскордонного впливу на довкілля та перелік держав, довкілля яких може зазнати значного негативного транскордонного впливу (зачеплених держав) |
Підстави для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля відсутні. |
11. Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля |
Плановий обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з ОВД виконується у відповідності до ст. 6 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» від 23.05.2017 № 2059-VIII. Планується провести дослідження впливу планової діяльності на повітряне середовище, водне середовище, ґрунти, рослинний і тваринний світ, техногенне і соціальне середовище під час будівництва та експлуатації об’єктів. За результатами дослідження, у разі необхідності, будуть розроблені заходи щодо мінімізації негативних впливів на довкілля і покращення екологічного середовища. |
12. Процедура оцінки впливу на довкілля та можливості для участі в ній громадськості |
Планована суб’єктом господарювання діяльність може мати значний вплив на довкілля і, отже, підлягає оцінці впливу на довкілля відповідно до Закону України «Про оцінку впливу на довкілля». Оцінка впливу на довкілля - це процедура, що передбачає:
У висновку з оцінки впливу на довкілля уповноважений орган, виходячи з оцінки впливу на довкілля планованої діяльності, визначає допустимість чи обґрунтовує недопустимість провадження планованої діяльності та визначає екологічні умови її провадження. Забороняється розпочинати провадження планованої діяльності без оцінки впливу на довкілля та отримання рішення про провадження планованої діяльності. Процедура оцінки впливу на довкілля передбачає право і можливості громадськості для участі у такій процедурі, зокрема на стадії обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до Звіту з оцінки впливу на довкілля, а також на стадії розгляду уповноваженим органом поданого суб’єктом господарювання Звіту з оцінки впливу на довкілля. На стадії громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля протягом щонайменше 25 робочих днів громадськості надається можливість надавати будь-які зауваження і пропозиції до звіту з оцінки впливу на довкілля та планованої діяльності, а також взяти участь у громадських слуханнях. Детальніше про процедуру громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля буде повідомлено в оголошенні про початок громадського обговорення. Тимчасово, на період дії та в межах території карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби (COVID-19), спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, до повного його скасування та протягом 30 днів з дня скасування карантину, громадські слухання не проводяться і не призначаються на дати, що припадають на цей період, про що зазначається в оголошенні про початок громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля. |
13. Громадське обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля |
Протягом 20 робочих днів з дня оприлюднення цього повідомлення на офіційному веб-сайті уповноваженого органу громадськість має право надати уповноваженому органу, зазначеному у пункті 15 цього повідомлення, зауваження і пропозиції до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Надаючи такі зауваженні і пропозиції, вкажіть реєстраційний номер справи про оцінку впливу на довкілля планованої діяльності в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля зазначений на першій сторінці цього повідомлення). Це значно спростить процес реєстрації та розгляду Ваших зауважень і пропозицій). У разі отримання таких зауважень і пропозицій громадськості вони будуть розміщені в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля та передані суб’єкту господарювання (протягом трьох робочих днів з дня їх отримання). Особи, що надають зауваження і пропозиції, своїм підписом засвідчують свою згоду на обробку їх персональних даних. Суб’єкт господарювання під час підготовки звіту з оцінки впливу на довкілля зобов’язаний врахувати повністю, врахувати частково або обґрунтовано відхилити зауваження і пропозиції громадськості, надані у процесі громадського обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до Звіту з оцінки впливу на довкілля. Детальна інформація про це включається до Звіту з оцінки впливу на довкілля. |
14. Рішення про провадження планованої діяльності |
Відповідно до законодавства рішенням про провадження зазначеної планованої діяльності буде Дозвіл на виконання будівельних робіт, який видається |
(вид рішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля») |
Державною архітектурно-будівельною інспекцією України |
(орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення) |
15. Усі зауваження і пропозиції громадськості до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, необхідно надсилати до |
Департамент екології та природних ресурсів Київської обласної державної адміністрації 01004, м. Київ, вул. Басейна, 1/2-а, тел. 279-01-58, факс – 234-96-15, електронна адреса: dep_eco@koda.gov.uaКонтактна особа: Ткаліч Ганна Іванівна |