Вам потрібно розв’язати пенсійне питання? Зробити це можна кількома способами. Тож допоможемо вам розібратися.
Якщо пенсіонер чи людина, яка лише збирається вийти на пенсію, хоче звернутися до Фонду, зазвичай вона йде до найближчого управління. Мабуть, саме за таким принципом – територіальним, до відомства звертається найбільше громадян. І це нормальна практика, характерна не лише для Пенсійного фонду України, а й для всіх інших установ. Принцип «чим ближче до дому – тим краще» у повсякденному житті відіграє, мабуть, вирішальну роль. Саме тому Пенсійний фонд України щодня розширює сервісну мережу. І тепер окрім місцевих управлінь по всій країні з’являються пункти надання пенсійних послуг за їх межами – це робочі місця фахівців Фонду в територіальних громадах, агентських пунктах, центрах надання адміністративних послуг.
А чи є різниця між тим переліком послуг, що надають у місцевих управліннях та у віддалених точках? Безперечно, є. У місцевому управлінні можна одержати відповіді на всі пенсійні запитання: чи то призначення й перерахунок пенсії, чи видача пенсійних посвідчень, чи підтвердження на комісії стажу роботи на пільгових умовах, чи інформації з Державного реєстру застрахованих осіб. Одне слово, у місцевому управлінні Пенсійного фонду про пенсіонера знають абсолютно все.
У віддалених пунктах обслуговування дещо менше сервісне різноманіття: тут є можливість отримати консультацію, подати документи на оформлення чи перерахунок пенсії, замовити довідки. Проте віддалені точки мають також незаперечні плюси: пенсіонеру, який не завжди може похвалитися здоров’ям і витривалістю, не треба їхати за «тридев’ять земель» до найближчого управління, щоб розв’язати елементарні пенсійні проблеми – варто звернутися до такого віддаленого пункту.
Якщо ж пенсійне питання не було вирішено на місці (чи то в територіальному управлінні, чи в точці обслуговування), то відповідне звернення можна надіслати безпосередньо до Пенсійного фонду чи головного управління. Відповідь на нього, згідно із Законом України «Про звернення громадян», доведеться чекати протягом місяця.
Проте не завжди для вирішення пенсійних проблем взагалі потрібно кудись їхати чи йти. Зокрема, щоб відповідати новим зразкам обслуговування Пенсійний фонд України пропонує дистанційні сервіси. Один із найзручніших – Веб-портал електронних послуг. Дедалі більше громадян сьогодні зупиняють свій допитливий погляд саме на ньому, тому що цей інструмент дає змогу пенсіонерам не виходячи з дому отримувати будь-які пенсійні послуги, а застрахованим особам – контролювати свого роботодавця.
А для тих, хто звик користуватися старим добрим телефоном, завжди є можливість отримати консультацію в Контакт-центрі Пенсійного фонду України. Оператори роз’яснять пенсійне законодавство, нададуть контакти органів Фонду у вашому регіоні, підкажуть, куди звернутися для докладнішого розгляду питання.
Водночас нагадуємо, що в Кагарлицькому об’єднаному управлінні працюють «гарячі телефонні лінії» у керівництва та у всіх відділах обслуговування громадян :
- (04573) 5-46-55 – начальник управління,
- (04573) 5-10-84 – заступник начальника управління,
- (04573) 6-12-65 – Кагарлицький відділ обслуговування громадян,
- (04561) 5-53-82 – Богуславський відділ обслуговування громадян,
- (04574) 5-33-78 – Миронівський відділ обслуговування громадян,
Також на сьогодні діє 12 пунктів обслуговування громадян:
- по Кагарлицькому району - 5: с. Шубівка, с. Мирівка, с. Стайки, м. Ржищів, с. Бурти,
- по Богуславському району – 3: с. Медвин, с. Іванівка, с. Дибинці;
- по Миронівському району – 4: с. Потоки, с. Маслівка, с. Грушів, с.Карапиші.
Отже, вибирайте зручний саме для вас спосіб контакту з пенсійними службами.