12 грудня 2018 року, середа, 08:58
 
Головне меню
Пошук по сайту
 
 
Впровадження методів обслуговування громадян на основі єдиних принципів призначення пенсій

Головна мета та найвищий результат впровадження новітніх технологій – це новий покращений рівень обслуговування громадян в органах Пенсійного фонду України, значне підвищення якості прийому громадян, зменшення термінів обробки заяв та документів, можливість дистанційного доступу пенсіонера до своєї пенсійної справи. На сьогодні застосована технологія оцифрування пенсійних справ та запроваджені єдині стандарти обслуговування. Нові методи прийому громадян відбуваються за принципами "бек-офіс" та "фронт-офіс". На майбутнє це дасть змогу не тільки відмовитися від величезного паперового документообігу, а й спростити процедури прийому та обслуговування громадян, істотно скоротити час їхнього спілкування з фахівцями Пенсійного фонду. Вся інформація про особу відразу потрапляє в електронну пенсійну справу, яку формують під час першого звернення громадянина у Пенсійний фонд та обробляють через централізовану систему призначення та виплати пенсій. Система буде єдиною для всіх управлінь Пенсійного фонду України та захищеною за сучасними стандартами, що унеможливлює втрату персональних даних та витік інформації. Після того, як працівники фронт-офісу прийняли необхідний пакет документів, у бек-офісі автоматично, за допомогою програмного забезпечення, вносяться у справу дані із системи персоніфікованого обліку про страховий стаж та заробітну плату й здійснюється розрахунок пенсії. Дані про стаж за періоди роботи до впровадження системи персоніфікованого обліку спеціаліст вносить вручну на підставі даних трудових книжок. Нова система аналізує можливість призначення пенсії за всіма варіантами, на які має право конкретний громадянин. Клієнту не треба писати заяву на призначення конкретного виду пенсії, варто лише зазначити, що він претендує на призначення пенсії у найвигіднішому для нього розмірі. У подальшому людина зможе звернутися щодо призначення пенсії в будь-яке управління в системі Пенсійного фонду України. Значно розширюються можливості дистанційного обслуговування громадян, залучається Контакт–центр та веб-портал Пенсійного фонду. Одержавши електронний цифровий підпис, через персональний кабінет на веб-порталі пенсіонер отримує доступ до своєї електронної пенсійної справи, може подати заяву на перерахунок пенсії, не виходячи з дому, контролювати вчасність виплат. Крім того, через веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду громадянин має право подати заяву, звернення, скаргу, отримати необхідну консультацію фахівців. Таким чином, позитивний ефект від впровадження нових технологій отримають і громадяни нашої держави і, безпосередньо, сама держава, а саме досягається максимальна автоматизація процесів від моменту звернення до призначення і виплати пенсії, перехід до електронних пенсійних справ, відмова від численних паперових архівів; економія коштів Фонду на утримання централізованих систем, упередження переплат та дублювання виплат, надійний захист персональних даних, виключення людського фактору.

З 10 грудня 2015 року відповідно до постанови Правління Пенсійного фонду України №20-2 від 05.11.2015 управлінням ПФУ у Кагарлицькому районі організовано роботу по впровадженню програмного забезпечення Централізованої системи призначення та виплати пенсій на базі електронної пенсійної справи. За цей період через цю підсистему  введено спеціалістами з призначення пенсій 201 пенсійну справа, в т. ч. спеціалістами з виплати 185 справи. Постійно надаються  на «Технічну підтримку» помилки та зауваження, виявлені під час роботи.

Середня тривалість обробки документів від прийому заяв до прийняття рішення про призначення в Централізованій системі призначення та виплати пенсій становить 5 днів.

 Середня тривалість обслуговування пенсіонера від прийому заяв про призначення пенсії до повернення оригіналів документів – 10 – 15 хвилин.

 

В.о. начальника управління                         О.С. Циганок

 
архів Опитування
Шановний відвідувачу, Ви завітали на наш сайт, перебуваючи:
в м. КАГАРЛИКУ
3084 (81.33 %)
в Кагарлицькому районі
261 (6.88 %)
за межами Кагарличчини в Україні
265 (6.99 %)
за кордоном
182 (4.8 %)
архів Анонси подій

09201, Київська обл., м.Кагарлик, вул. Героїв Небесної Сотні, 1 

телефон приймальні

04573-6-09-81

адреса електронної пошти   kagarlyk_rada@ukr.net

Шановні жителі вулиць Саксаганського, Європейської, Ставкової, Ватутіна, Полтавської!

 Виконавчий комітет Кагарлицької міської ради повідомляє, що

з 01.12.2018 року буде продовжено автобусний маршрут для жителів масиву Новобудов по вулицях Франка – Ватутіна – Саксаганського – Полтавській:

 Час відправлення

Місце відправлення

09.25

10.45

12.15

15.45

17.15

 

Вулиця  Франка

(від магазину)

МІСЬКВИКОНКОМ

Головний приз - грант (стипендія) у розмірі 35.300 грн. на сплату року навчання в українському ВНЗ. Ця сума розподіляється між учасниками, які написали найкращі роботи. 
Участь повністю безкоштовна:

Із питань утримання багатоквартирних будинків у випадку аварійних ситуацій у вихідні та святкові дні, а також у вечірні години звертайтеся  до відповідального працівника КЖЕП  за телефоном   096-441-05-66.

Адміністрація КЖЕП

ОГОЛОШЕННЯ

У зв’язку з терміновими заходами щодо профілактики та запобігання захворювань домашніх тварин на африканську чуму в місті Кагарлику проводиться облік свиней у господарствах. Звертаємося до всіх жителів міста: будь ласка, будьте не байдужими, зверніться до Кагарлицької міської ради (м. Кагарлик, вул. Небесної Сотні, 1, або повідомте про наявність худоби за телефоном 6-08-11). У випадку захворювання худоби на африканську чуму повідомляти державну ветеринарну службу району за телефонами:

5-13-49, 0971271914, 0676094812, 0964344734.

Звертаємося до жителів міста з проханням надати відомості про наявність свиней за тел. 6-08-11 та вжити заходів для недопущення розповсюдження хвороби.

Виконавчий комітет Кагарлицької міської ради повідомляє,  що в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно взято на облік безхазяйне нерухоме майно по вул. Тюленіна, 30, м.Кагарлик, Київської обл., в складі: будівля насосної станції, водонапірна башня - №1, свердловина - №2.: 

Державна реабілітаційна установа «Всеукраїнський центр комплексної  реабілітації для осіб з інвалідністю»: 

07352, урочище «Туровча лісова» - 2,

с. Лютіж, Вишгородський р-н, Київська обл.

Телефони: (04596) 4-00-10, 4-00-11

068-354-01-35, 095-531-93-86

e-mail: vcpri@ukr.net

http://www.vcpri.com.ua

До уваги землекористувачів!

Публікуємо рішення Кагарлицької міської ради від 07 грудня 2017 року № 328-02-ХХХІV-VІІ

До уваги студентів із м.Кагарлика, що навчаються у вищих навчальних закладах України очної та заочної форми навчання.

Запрошуємо вас взяти участь у конкурсі, переможець якого отримає грант (стипендію) на сплату одного року навчання в українському вищому навчальному закладі.
Участь у конкурсі безкоштовна:

У черговий раз звертаючись до населення, правоохоронці попереджають про небезпеку та наводять найхарактерніші приклади дій сучасних шахраїв:

   Збройними Силами України розшукуються військовослужбовці військової служби за контрактом: 

На землях в адміністративних межах м. Кагарлик, які знаходяться за межами населеного пункту, прокладений підземний магістральний газопровід високого тиску, який є державною власністю України та перебуває у господарському віданні ПАТ «УКРТРАНСГАЗ»:

 

У місті Кагарлику Бюро правової допомоги знаходиться по вулиці Кооперативна, 19.

Мешканцям приватного житлового сектору забороняється використовувати для утилізації сміття контейнери біля багатоквартирних житлових будинків: для цього діє відповідний Графік вивезення побутових відходів, що забезпечується КП «Міськрембудсервіс». 

Офіційні сайти