30 червня 2022 року, четвер, 16:03
 
Головне меню
Пошук по сайту
 
 
ВАЖЛИВО ЗНАТИ!
19 червня 2022 року 10:46

Публікуємо чергову добірку актуальних інформаційних матеріалів Пенсійного фонду України, наданих Кагарлицьким ВОГ (СЦ) №10 

Зміни в законодавстві

Постановою Кабінету Міністрів України від 13 травня 2022 року № 589 внесено зміни до Порядку сплати збору на обов’язкове державне пенсійне страхування з окремих видів господарських операцій.

Збір з операцій з відчуження легкових автомобілів (далі - збір) сплачують підприємства, установи та організації всіх форм власності, а також фізичні особи, які набувають право власності на легкові автомобілі, що підлягають першій державній реєстрації в Україні в територіальних органах з надання сервісних послуг МВС.

Відтепер збір сплачуватимуть залежно від вартості легкового автомобіля, визначеної відповідно до договору купівлі-продажу, договору міни, довідки митних органів, акта експертної оцінки вартості автомобіля, інших документів, що підтверджують цю вартість, але не нижче митної вартості, зазначеної у митній декларації.

 

Водночас із переліку документів, які підтверджують вартість автомобіля, виключено довідку-рахунок торговельних організацій.

Призначення дострокової пенсії за віком матерям (батькам) тяжко хворих дітей

Законом України від 15 лютого 2022 року № 2040-ІХ “Про внесення змін до деяких законів України щодо вдосконалення пенсійного законодавства” внесено зміни, зокрема, до статті 115 Закону України “Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування”.

Право на дострокове призначення пенсії за віком надано одному з батьків дітей, хворих на тяжкі, рідкісні захворювання, яким не встановлено інвалідність, які виховали їх до досягнення шестирічного віку.

Дострокові пенсії призначаються матерям тяжко хворих дітей після досягнення віку 50 років та за наявності не менше ніж 15 років страхового стажу.

Дострокова пенсія за віком батькові, який виховував тяжко хвору дитину до шестирічного віку, може бути призначена за вибором матері або в разі її відсутності після досягнення батьком віку 55 років та за наявності у нього страхового стажу не менше ніж 20 років.

Визначення терміну “тяжко хвора дитина, якій не встановлено інвалідність” дано у статті 1 Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування”.

До заяви про призначення дострокової пенсії за віком матерям (батькам) тяжко хворих дітей необхідно надати, зокрема, документ про народження дитини та довідку медичного закладу про захворювання дитини, що мало місце до шестирічного віку.

 

Для виплати пенсій військові пенсіонери можуть обрати будь-який банк

22 травня Верховна Рада України прийняла за основу законопроєкт № 7337, яким пропонується внести зміни до статті 52 Закону України “Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб”, якою визначено порядок виплати пенсій.

Після прийняття законопроєкту військові пенсіонери та особи, які мають право на пенсію згідно із зазначеним Законом зможуть обирати банківську установу з числа визначених уповноважених банків, через які здійснюється виплата пенсій.

Ознайомитись з переліком уповноважених банків можна тут: https://cutt.ly/WH5miED.

 

Про зміни в обчисленні стажу для деяких категорій громадян

Законом України від 15.02.2022 №2040 – ІХ «Про внесення змін до деяких законів України щодо вдосконалення пенсійного законодавства» внесені зміни, зокрема, до статті 24 Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» щодо обчислення страхового стажу депортованим особам, які знаходилися на спецпоселенні.

Для зарахування у потрійному розмірі відповідних періодів роботи, вищезазначеним особам, що мали місце до 01.01.2004, необхідно надати документи про:

- належність до депортованих осіб (посвідчення). Посвідчення видається уповноваженим органом, в т.ч. місцевою держадміністрацією;

- час перебування на спецпоселенні. Час перебування на спецпоселенні визначається періодом з моменту депортації до моменту зняття режиму спецпоселеннь;

- періоди роботи на спецпоселенні. Основним документом, що підтверджує стаж роботи, є трудова книжка. За її відсутності або відповідних записів у ній трудовий стаж встановлюється на підставі інших документів, виданих за місцем роботи або архівними установами.

 

Алгоритм отримання е-лікарняного під час перебування за кордоном

1.Якщо захворіли звернутися за медичною допомогою до лікаря в країні, де перебуваєте. Як документальне підтвердження отримання медичної допомоги та самого факту тимчасової втрати непрацездатності отримати медичний документ. Бажано, щоб у документі діагноз було вказано з використанням міжнародної класифікації МКХ - 10.

2.Зв’язатися з українським лікарем, який перебуває в Україні та має доступ та можливість працювати в ЕСОЗ, за допомогою месенджера чи електронної пошти.

3.Надати підтвердження підстави набуття тимчасової непрацездатності — медичний документ (довідка чи виписка), в якому буде вказаний діагноз пацієнта. За потреби лікар може запросити переклад документа українською мовою.

4.На підставі іноземного медичного документа лікар створює в ЕСОЗ медичні записи про факт лікування за кордоном та формує медичний висновок про тимчасову непрацездатність (МВТН). Якщо ваш український номер телефону (який зазначений в ЕСОЗ) у мережі і підключений роумінг — ви отримаєте про це смс-повідомлення в 16-символьному форматі.

5.Медичний висновок з моменту накладання на нього КЕП лікаря автоматично передається з електронної системи охорони здоров’я до Електронного реєстру листків непрацездатності.

6.На підставі медичного висновку автоматично сформується електронний листок непрацездатності. Пацієнт отримує про це друге смс-повідомлення — від Пенсійного фонду (якщо був вказаний такий канал комунікації).

7.Електронний листок непрацездатності надійде роботодавцю пацієнта в його кабінет страхувальника, а також відобразиться в самого пацієнта в його особистому кабінеті на вебпорталі Пенсійного фонду. Пацієнт має повідомити роботодавця про створення йому е-лікарняного будь-яким зручним способом.

8.Через 7 днів з дати закриття електронний лікарняний переходить у статус «Готово до сплати». Це означає, що роботодавець може приступити до опрацювання е-лікарняного і призначення за ним допомоги.

9.Роботодавець сформує за вашим лікарняним заяву-розрахунок та подасть її до Фонду соціального страхування України на оплату – саме від дати прийняття Фондом такої заяви залежатиме строк виплати вам допомоги.

10.Слідкувати за станом оплати лікарняних і декретних допомог можна онлайн у телеграм-каналі ФССУ: t.me/socialfund. Інформація про стан надходження коштів для виплати допомоги безпосередньо на рахунки роботодавців щоденно оновлюється у каналі за тегом #фінансування_страхувальників (орієнтуйтесь на дату прийняття Фондом заяви за вашим лікарняним, її можна уточнити у роботодавця).

11.Якщо ж зв'язку з роботодавцем немає, стан оплати лікарняних завжди можна уточнити безпосередньо у відділенні Фонду, де він зареєстрований. Актуальні контакти можна знайти за посиланням: http://docs.google.com/.../1WOc3xhgnrqRwYaoLd3AT1m1jKsY...

Зазначений алгоритм діє лише для таких категорій непрацездатності:

- захворювання або травма загального характеру,

- догляд за хворою дитиною,

- вагітність та пологи,

- ортопедичне протезування.

Строк дії медичного висновку про тимчасову непрацездатність визначається іноземним медичним документом, але не може перевищувати:

- 30 днів – для категорій «Захворювання або травма загального характеру» та «Ортопедичне протезування» (якщо непрацездатність триває довше, необхідно буде надати актуальний медичний документ);

- 14 днів – для категорії «Догляд за хворою дитиною», якщо дитина лікується амбулаторно.

 

Як продовжити термін дії пенсійного посвідчення?

Особам, яким призначено пенсію, органи Пенсійного фонду України видають пенсійні посвідчення на підставі заяви на виготовлення пенсійного посвідчення.

Подати заяву на виготовлення пенсійного посвідчення можна:

- до територіального органу Пенсійного фонду України за місцем перебування особи на обліку як одержувача пенсії;

- в особистому кабінеті через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України (portal.pfu.gov.ua), розділ “Щодо пенсійного забезпечення”. Для цього необхідно авторизуватись на вебпорталі за допомогою Дія.Підпис або кваліфікованого електронного підпису (КЕП), або засобами Інтегрованої системи електронної ідентифікації ID.GOV.UA, в т.ч. з використанням технології Bank ID;

- за допомогою мобільного застосунку “Пенсійний фонд” у розділі “До ПФУ – Комунікації до ПФУ – Заява на виготовлення пенсійного посвідчення”.

- Якщо ваше пенсійне посвідчення стало непридатним для користування або було втрачено, або вам призначено інший вид пенсії чи змінилися обставини здійснення опіки та піклування (змінився законний представник чи його звільнено від повноважень, поновлено цивільну дієздатність одержувача пенсії тощо), за вашою заявою видається нове посвідчення.

Ми раді бути корисними для вас!

 

Збільшено виплати пенсіонерам, які відстрочили вихід на пенсію

Відповідно до законодавства, яке діяло до 30 квітня 2022 року, до пенсій за віком особи, які після призначення пенсій працювали та відмовились від отримання пенсій, або після набуття права на пенсію працювали і виявили бажання отримувати пенсію з більш пізнього строку, встановлювались надбавки згідно із Законом України "Про пенсійне забезпечення" у розмірі 10 % основного розміру пенсії (що виплачувався до дати набрання чинності Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" - 01.01.2004) за кожний повний рік роботи після призначення пенсії, але не більше 40 %.

В залежності від кількості років роботи після призначення пенсії чи набуття права на пенсію, за які була встановлена надбавка, її розмір з 30 квітня 2022 року становить: за 1 рік роботи - 6%, за 2 роки -12 %, за 3 роки - 18 %, за 4 роки - 24% основного розміру пенсії за віком, обчисленого відповідно до статті 27 Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування”. Виплата перерахованих пенсій буде проведена в червні з доплатою з 30.04.2022.

Приклад перерахунку:

Пенсіонер отримував 40 % надбавки за 4 роки роботи після досягнення пенсійного віку (60 грн). З 30.04.2022 надбавка становить 24% основного розміру пенсії. Якщо основний розмір пенсії, наприклад 2150,00 грн, то надбавка складає 516 грн (24% х 2150, 00 грн).

Довідково: розмір раніше встановлених надбавок до пенсії, за роботу після досягнення пенсійного віку, змінено згідно з Законом України від 15.02.2022 №2040-IX “Про внесення змін до деяких законів України щодо вдосконалення пенсійного законодавства”.

 

Дистанційні послуги ПФУ

В органах Пенсійного фонду України є можливість дистанційно отримати такі довідки:

  • про трудовий та страховий стаж;
  • про доходи пенсіонера;
  • про особливі умови праці;
  • про нараховану заробітну плату;
  • форма ОК-5;
  • форма ОК-7;
  • витяг з Реєстру застрахованих осіб.

Скористатися послугою ви можете через мобільний застосунок “Пенсійний фонд” або в особистому кабінеті на вебпорталі електронних послугПенсійного фонду України https://portal.pfu.gov.ua.

Алгоритм дій для отримання потрібних довідок представлено на інфографіках.

Користуйтесь онлайн сервісами Пенсійного фонду України.

Це швидко, зручно та доступно!

  

Про призначення пенсій за віком у 2022 році

Особи, які досягли віку 60 років у 2022 році мають право на призначення пенсії за віком за наявності страхового стажу не менше 29 років.

За відсутності необхідного страхового стажу пенсія за віком може бути призначена пізніше (наприклад, якщо особа працюватиме та набуде необхідні 29 років страхового стажу) або у 2025 році після досягнення віку 63 роки за наявності страхового стажу не менше 22 роки.

Важливо! Наявність страхового стажу, який дає право на призначення пенсії за віком, визначається на дату досягнення особою відповідного віку.

Страховий стаж після 01.01.2004 обчислюється територіальними органами Фонду за даними, що містяться в реєстрі застрахованих осіб, а за періоди до 01.01.2004 – на підставі трудової книжки та інших документів.

Пенсія за віком може призначатись автоматично, якщо в реєстрі застрахованих осіб є відомості про стаж, набутий до 2004 року (роботодавцем чи застрахованою особою було подано для оцифрування трудову книжку). Якщо за даними реєстру застрахованих осіб стажу недостатньо, то для призначення пенсії необхідно подати заяву та додаткові документи.

Звертаємо увагу, що в органах Фонду впроваджено екстериторіальний принцип обслуговування громадян: заяву про призначення пенсії та необхідні документи можна подати до будь-якого сервісного центру обраного Головного управління Фонду.

Також, заяву про призначення пенсії та необхідні документи можна подати в електронній формі через вебпортал електронних послуг Фонду (portal.pfu.gov.ua) з використанням кваліфікованого електронного підпису.

Перелік основних документів, які подаються для призначення пенсії:

-паспорт;

-реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП);

-документи про страховий стаж (трудова книжка, диплом (денна форма навчання), військовий квиток тощо);

-довідка про заробітну плату за 60 місяців підряд до липня 2000 року (за бажанням пенсіонера);

-документи, які засвідчують особливий статус особи (за наявності).

 

Пенсія у зв’язку з втратою годувальника за особу, зниклу безвісти за особливих обставин

Пенсія у зв’язку з втратою годувальника призначається непрацездатним членам сім’ї, які перебували на утриманні годувальника.

До непрацездатних членів сім’ї належать, зокрема:

-чоловік (дружина), батько, мати, якщо вони є особами з інвалідністю або досягли пенсійного віку;

- діти, які не досягли 18 років (діти, які навчаються, та діти-сироти - 23 років) або старші цього віку, якщо вони стали особами з інвалідністю до досягнення 18 років;

- чоловік (дружина), один з батьків або брат чи сестра, дідусь чи бабуся годувальника незалежно від віку і працездатності, якщо він (вона) не працюють і зайняті доглядом за дитиною (дітьми) годувальника до досягнення нею (ними) 8 років.

Пенсія призначається незалежно від тривалості страхового стажу особи, зниклої безвісти за особливих обставин.

 Звернення за призначенням пенсії у зв’язку з втратою годувальника здійснюється шляхом особистого подання заяви (після виникнення права на отримання такої пенсії) з необхідними документами до обраного територіального органу Пенсійного фонду України або через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України (portal.pfu.gov.ua) з використанням кваліфікованого електронного підпису або електронної системи BankID. У такому випадку до заяви додаються скановані копії оригіналів документів.

До заяви окрім стандартного переліку документів, визначеного Порядком подання та оформлення документів для призначення (перерахунку) пенсій відповідно до Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" додається витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань або з Єдиного реєстру осіб, зниклих безвісти за особливих обставин.

Розмір пенсії у зв’язку з втратою годувальника обчислюється на підставі наданих до заяви документів та не може бути нижче 100 % прожиткового мінімуму, встановленого законом для осіб, які втратили працездатність на одного непрацездатного члена сім’ї, 120 % – на двох, 150 % – на трьох і більше.

Право на отримання пенсії у зв’язку з втратою годувальника виникає у непрацездатних членів сім’ї через один місяць з дня внесення інформації про безвісне зникнення особи до Єдиного реєстру досудових розслідувань або до Єдиного реєстру осіб, зниклих безвісти за особливих обставин.

Довідково: відповідно до Закону України "Про правовий статус осіб, зниклих безвісти за особливих обставин" особа набуває статусу такої, що зникла безвісти за особливих обставин, з моменту внесення про неї відомостей, що містяться у заяві про факт зникнення, до Єдиного реєстру досудових розслідувань або Єдиного реєстру осіб, зниклих безвісти за особливих обставин, у порядку, передбаченому законодавством, та вважається такою, що зникла безвісти за особливих обставин, з моменту подання заявником заяви про факт зникнення особи.

 

Особистий кабінет на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України – зручний онлайн-сервіс, доступний кожному!

В особистому кабінеті є можливість:

  • одержати доступ до наявних даних персональної електронної облікової картки застрахованої особи та інших відомостей з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування (анкетні дані, надана роботодавцем (страхувальником) інформація про заробітну плату (дохід, грошове забезпечення), сплачені на користь особи страхові внески, набутий страховий стаж);
  • контролювати сплату страхувальниками страхових внесків;
  • одержати доступ до наявних відомостей Електронної трудової книжки;
  • надати відомості про трудову діяльність;
  • одержати доступ до своїх листків непрацездатності та інших даних Електронного реєстру листків непрацездатності;
  • одержати доступ до даних своєї електронної пенсійної справи;
  • подати заяву на призначення або перерахунок пенсії (без особистого візиту до Пенсійного фонду України);
  • подати заяву на оформлення пенсійного посвідчення;
  • подати дані для внесення змін до пенсійної справи;
  • подати запит на підготовку документів і завантажити потрібний документ;
  • подати звернення (запит, пропозицію);
  • переглянути стан опрацювання своїх звернень до Пенсійного фонду України, в т. ч. прикріплених до звернень документів;
  • одержувати та переглядати повідомлення від Пенсійного фонду України.

Крім того, в особистому кабінеті є можливість розрахувати орієнтовний розмір майбутньої пенсії за допомогою сервісу “Пенсійний калькулятор”.

 Ви зможете увійти до особистого кабінету на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України (portal.pfu.gov.ua.) за допомогою Дія.Підпис або кваліфікованого електронного підпису (КЕП), або засобами Інтегрованої системи електронної ідентифікації ID.GOV.UA, в т.ч. з використанням технології Bank ID.

Також, отримати доступ до особистого кабінету та електронних сервісів Пенсійного фонду України можна у зручному форматі – з мобільних пристроїв (смартфонів та планшетів), завантаживши мобільний застосунок “Пенсійний фонд”. Версії мобільного додатку для пристроїв з операційними системами Android та IOS розміщені в Goоgle Play та AppStore відповідно.

 

Продовження виплати пенсії по інвалідності

Закон України від 09.07.2003 № 1058 “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування” (зі змінами) передбачає, що якщо в період здійснення заходів щодо запобігання виникненню та поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19), передбачених карантином, особа з інвалідністю пропустила строк повторного огляду медико-соціальної експертизи, то виплата пенсії по інвалідності не зупиняється до закінчення терміну дії карантину.

Кабінет Міністрів України постановою від 27.05.2022 № 630 “Про внесення змін до деяких актів Кабінету Міністрів України щодо запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2” продовжив дію карантину до 31 серпня 2022 року.

Виплату пенсій по інвалідності автоматично продовжено до зазначеної дати.

 

Підстави для перерахунку призначених пенсій визначено законодавством

До кінця року передбачено проведення наступних перерахунків пенсій:

 З 1 липня та 1 грудня – у зв’язку зі збільшенням прожиткового мінімуму для непрацездатних осіб: з 1 липня до 2 027 грн, з 1 грудня 2022 року – 2 093 гривні. Зростуть розміри мінімальної та максимальної пенсій, складові пенсійної виплати, які обчислюються з розміру прожиткового мінімуму.

 З 1 жовтня – у зв’язку зі зміною мінімальної заробітної плати з 6 500 грн до 6 700 гривень. Зросте розмір мінімальної пенсії за віком у непрацюючих осіб, які досягли віку 65 років і більше та мають страховий стаж - чоловіки не менше 35 років, жінки – не менше 30 років.

З 1 жовтня особам віком від 70 до 75 років буде встановлено щомісячну компенсаційну виплату в розмірі 300 гривень (в межах пенсійної виплати 10340,35 гривень). Якщо особа досягне віку 70 років після 1 жовтня, компенсаційна виплата буде встановлена з дати досягнення 70 річного віку.

Крім того, у осіб віком від 70 років, пенсія яким призначена відповідно до Закону України "Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування" та які мають стаж чоловіки - 35 років, жінки - 30 років, мінімальний розмір пенсійної виплати встановлюється на рівні 3000 гривень. Якщо у зазначених осіб страховий стаж становить менше ніж 35 років у чоловіків, менше ніж 30 років у жінок мінімальний розмір пенсійної виплати визначається пропорційно наявному страховому стажу, виходячи з розміру 3000 гривень.

З 1 грудня особам віком до 70 років, страховий стаж яких становить не менше ніж 35 років у чоловіків і не менше ніж 30 років у жінок, які отримують пенсію відповідно до Закону України "Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування" та не працюють, мінімальна пенсійна виплата буде встановлена на рівні 2500 гривень.

Особам, страховий стаж яких становить менше ніж 35 років у чоловіків і менше ніж 30 років у жінок, мінімальний розмір пенсійної виплати встановлюється пропорційно наявному страховому стажу виходячи з розміру 2500 гривень.

 

УВАГА: ВАЖЛИВО!

Інформація для відвідувачів Головного управління

ПФУ у Київській області!

СЕРВІСНІ ЦЕНТРИ ТА "ГАРЯЧІ" ТЕЛЕФОННІ ЛІНІЇ 

 

Управління обслуговування громадян - 0971488244;

ВОГ (СЦ) № 1 (смт Баришівка, вул. Центральна, 3) - 0457654931;

ВОГ (СЦ) № 1 (м. Березань, вул. Героїв Небесної Сотні, 16) – 0932295289;

ВОГ (СЦ) № 1 (смт Згурівка, вул. Українська,19) – 0457050438;

ВОГ (СЦ) № 2 (м. Біла Церква, вул. Я. Мудрого, 2) – 0687289051;

ВОГ (СЦ) № 2 (м. Узин, вул. І.Котляревського, 16а) – 0687289054;

ВОГ (СЦ) № 2 (м. Біла Церква, вул. Леваневського, 34) – 0687289053;

ВОГ (СЦ) № 3 (м. Біла Церква, бул. Олександрійський, 106) – 0687289002;

ВОГ (СЦ) № 4 (м. Тараща, вул. Софіївська, 3) - 0456651144, 0978433393;

ВОГ (СЦ) № 4 (смт Ставище, вул. Генерала Кравченка, 1) - 0456422214, 0673669211;

ВОГ (СЦ) № 4 (смт Рокитне, вул. Першотравнева, 6) - 0456251311, 0689397007;

ВОГ (СЦ) № 5 (м. Бориспіль, вул. Головатого, 4) – 0931932116;

ВОГ (СЦ) № 6 (м. Бровари, бул.Незалежності, 11) - 0459460650;

ВОГ (СЦ) № 7 (м. Ірпінь, вул. Шевченко,4) – 0459760753;

ВОГ (СЦ) № 7 (м. Буча, вул. Енергетиків, 1а) – 0459740349;

ВОГ (СЦ) № 8 (м. Васильків, вул. Соборна,105) – 0982459068;

ВОГ (СЦ) № 8 (смт Гребінки, вул.Київська, 91/2) – 0667113931;

ВОГ (СЦ) № 9 (м. Вишгород, вул.Межигірського спасу, 6) – 0676855312;

ВОГ (СЦ) № 9 (смт Іванків, вул.Зоряна,11в/2) – 0976845007;

ВОГ (СЦ) № 9 (м. Славутич, Центральна площа, 7) – 0685172517;

ВОГ (СЦ) № 10 (м. Богуслав, вул. Франка, 16) – 0456155382;

ВОГ (СЦ) № 10 (м. Кагарлик, вул. Паркова, 14) - 0457361265, 0951517183, 0681681750;

ВОГ (СЦ) № 10 (м. Миронівка, вул. Соборності, 52) – 0457457078;

ВОГ (СЦ) № 11 (с. Софіївська Борщагівка, вул. Боголюбова, 13 В) – 0669882426;

ВОГ (СЦ) № 12 (смт Макарів, вул. Пушкіна, 3б) – 0457852692;

ВОГ (СЦ) № 12 (смт Бородянка, вул. Ветеранів, 1) – 0681773792;

ВОГ (СЦ) № 13 (м. Обухів, вул. Київська, 5) – 0457253631;

ВОГ (СЦ) № 14 (м. Переяслав, вул. Б. Хмельницького, 28) – 0456753820;

ВОГ (СЦ) № 14 (м. Яготин, вул. Незалежності, 106) – 0997850141;

ВОГ (СЦ) № 15 (м. Сквира, вул. Богачевського, 18) - 0456852705, 0982296733;

ВОГ (СЦ) № 15 (м. Тетіїв вул. Цвіткова, 11) - 0456052731, 0973968209;

ВОГ (СЦ) № 15 (смт Володарка, вул. Армійська 4) - 0456951698, 0631519778;

ВОГ (СЦ) № 16 (м. Фастів, вул. Андрія Саєнка, 10) - 0456562367, 0933059785;

Відділ обслуговування військовослужбовців та деяких інших категорій громадян (м. Київ, вул. Терьохіна, 8 а) - 0933061288.

 

Прийом громадян здійснюється відповідно до графіку, за винятком періодів повітряної та наземної тривоги!

 
архів Анонси подій

На теренах нашої громади розпочинає діяльність ГО «Кагарличчина».  Основною метою діяльності цієї неприбуткової організації є сприяння сталому розвитку громади, встановлення партнерських відносин між владою, громадянами, підприємствами, установами, організаціями та підприємцями:

Публікуємо графік "ПРЯМИХ ЗВ'ЯЗКІВ" жителів громади з міським головою Олександром Олексійовичем ПАНЮТОЮ:

Публікуємо ГРАФІК виїзних прийомів заступників  Кагарлицького міського голови на липень  2022 року:

Кагарлицька міська рада

09201, Київська обл., м.Кагарлик, 

пл. Незалежності, 1   

тел. приймальні 04573-6-12-10

04573-6-09-81, 04573-6-09-83

ел. пошта kagarlyk_rada@ukr.net

 

ЦНАП (відділ - Центр надання адміністративних послуг)

09201, Київська обл., м.Кагарлик, 

вул. Героїв Небесної Сотні, 1   

     тел. приймальні 04573-6-09-81

ел. пошта cnap.kagarlyk@ukr.net

 

    Графік прийому громадян у ЦНАПі

Понеділок: з 08:30 до 15:30 без перерви на обід;

Вівторок: з 08:30 до 15:30 без перерви на обід;

Середа: з 08:30 до 15:30 без перерви на обід;

Четвер: з 08:30 до 20:00 без перерви на обід;

П’ятниця: з 08:30 до 15:30 без перерви на обід;

Субота, неділя – вихідний день.

Із 14 червня  Центральна бібліотека та Філія 1 "Бібліотека для дітей" у Кагарлику відновили свою роботу у звичному режимі.

Графік роботи:  з вівторка по суботу з 9.00 до 18.00.

Благодійний  фонд «МХП – Громаді» започаткував конкурс бізнес-ідей «Роби своє» для розвитку малого підприємництва в умовах війни. Бюджет конкурсу – 3,5 млн грн:

ЖІНОЧЕ ТОВАРИСТВО ім. ОЛЬГИ БАСАРАБ та ОЛЕНИ ТЕЛІГИ, ОРГАНІЗАЦІЯ УКРАЇНСЬКИХ НАЦІОНАЛІСТІВ (ОУН) оголошують про проведення щорічного Всеукраїнського літературного конкурсу імені Олени Теліги та Олега Ольжича – 2022  «Тільки тим дана перемога, хто у болі сміятись зміг!»

Міністерство розвитку громад та територій України разом із «Програмою Ради Європи «Децентралізація і реформа публічної адміністрації в Україні» та ГО «Інтерньюз-Україна» проводить у 2022 році Всеукраїнський конкурс журналістських робіт «Реформування місцевого самоврядування та територіальної організації влади»:

Публікуємо рішення виконавчого комітету Кагарлицької міської ради "Про коригування тарифів Комунальному підприємству Кагарлицької міської ради «Житлово-експлуатаційна організація» на послуги з вивезення твердих побутових та негабаритних відходів

Із  16.05.2022 року відновлює прийом громадян державний нотаріус. Графік роботи:  понеділок – п’ятниця з 08.00 до 13.00. Державний нотаріус працює за  за адресою: м. Кагарлик, вул. Паркова, 2 (каб №3 - другий поверх приміщення Центральної аптеки). Тел. для довідок 098 914 30 14 – Грачова Лілія Ігорівна.

Публікуємо тарифи на послуги з дослідження  щодо безпечності питної води, які надає Центральна випробувальна державна лабораторія Держпродспоживслужби в Київській області та м. Києві:

Шановні платники податків!   Кагарлицька державна податкова інспекція відновила свою роботу з 20 квітня 2022 року.  Надання адміністративних послуг та приймання громадян буде здійснюватись за адресою: м.Кагарлик, вул. Незалежності, буд.5, 2 поверх приміщення Кагарлицького РайСТ:

Зацікавлені можуть звертатися за адресою: м.Кагарлик, вул.Паркова, 14а або за номером телефону 6-10-02, 5-17-33.

У 2022 році ЗАБОРОНЕНО  обробляти городи на земельній ділянці 3 га між дитсадком «Теремок» і газовою службою у зв’язку з передбаченим облаштуванням на тому місці модульного містечка для громадян, тимчасово переміщених із зони бойових дій.

УВАГА!  Відновлюють роботу  такі податкові інспекції:

В умовах воєнного стану Центр професійних бухгалтерів підготував 2-й відеосемінар у 2022 році: «Воєнний стан і податкові пільги, зміна трудових відносин, сівба та держпідтримка, нова 20-ОПП і декларація 4-ї групи, Е-ТТН, РРО і каса»:

ДО УВАГИ ПОКУПЦІВ! На прохідний ТОВ "Борошномельна компанія "ТЕВІ" за адресою м.Кагарлик, вул.Свято-Троїцька здійснюється продаж борошна (товар фасовано по 10 кг та 50 кг) ЗА ЦІНОЮ ВИРОБНИКА.

Кагарлицька районна державна лікарня ветеринарної медицини повідомляє про проведення безкоштовного щеплення тварин проти сказу та надає платні послуги лікування тварин.

Просимо жителів  Кагарлицької та Ржищівської ОТГ звертатися за адресою:  м. Кагарлик, вул Каштанова, 58 тел. ( 04573) 5-13-49,  з 9:00 до 14:00.

Служба у справах дітей  та сім’ї Кагарлицької міської ради  просить родини з дітьми (до18 років), які у зв’язку з воєнними діями  на території України переїхали до нашого міста, звернутися до ССДС для реєстрації місця тимчасового перебування!

Місцезнаходження ССДС:  Кагарлицький НВК "ЗОШ І-ІІ ступенів – ліцей".

У  межах  програми  "єПідтримка"  мешканці  Київщини,  які  втратили  роботу,  можуть  отримати  допомогу  від  держави    в    розмірі  6500  грн.   

Публікуємо адреси і телефони ВІДДІЛІВ ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ АКТІВ ЦИВІЛЬНОГО СТАНУ В ОБУХІВСЬКОМУ РАЙОНІ:

Із 04.03.2022 р. відновлює рух міський автобусний маршрут загального користування №1.

Початок руху – о 7.00 із вул. Південної.

Маршрутні автобуси курсуватимуть у звичному режимі.

Останній рейс до вул. Південної – о 16.15.

Просимо терміново відгукнутися тим, хто може допомогти з житлом біженцям із зони бойових дій  – прихистити в себе або здати в оренду кімнату, квартиру чи  хату. Телефонуйте в міську раду: (04573)6-09-81.

Завантажте собі додаток  у Google Play Market (https://bit.ly/35kDDkz) та AppStore (https://apple.co/3K6v9fD) або підпишіться на телеграм-канал Київської обласної військової адміністрації https://t.me/kyivoda - і ви матимете інформацію про оголошення і відбій тривоги.

У Кагарлику в приміщенні міського Будинку культури (вул. Незалежності, 12) працює пункт збору гуманітарної допомоги для наших воїнів, жителів громади, які опинилися в складних життєвих обставинах,  та переселенців:

На військову службу за контрактом осіб рядового, сержантського і старшинського складу приймаються:

Всеукраїнська благодійна організація «Асоціація благодійників України» є потужним загальнонаціональним об'єднанням благодійних та волонтерських спільнот, яке активно діє з 2011 року та об’єднує понад 70 активних членів Асоціації:

Доводимо до вашого відома, що Кагарлицьке районне управління Головного управління Держпродспоживслужби в Київській області перейменовано:

Кагарлицька міська рада інформує: 21.04.2021 прийнято постанову Кабінету Міністрів  України №397«Деякі питання сприяння економічній самостійності малозабезпечених сімей» (далі – Постанова №397), яка набирає чинності з 01.01.2022 року:

На виконання доручення Міністерства цифрової трансформації України від 12.04.2021 №1/06-3-4064, з метою підтримки інформаційної кампанії, спрямованої на популяризацію електронних довірчих послуг, публікуємо посилання на:

  • Інформаційний відеоматеріал «Про е-підпис» - https://cutt.ly/xcS5OzU.
  • Інформаційні матеріали про пріоритетні переваги електронних послуг –https://cutt.ly/jcDiyp1.
  • Посилання на сайт центрального засвідчувального органу – https://www.czo.gov.ua

РОЗПОДІЛ НАСЕЛЕНИХ ПУНКТІВ ГРОМАДИ ЗА
ЗЕМЛЕВПОРЯДНИКАМИ МІСЬКОЇ РАДИ: 

З метою зміцнення податкової культури Управління державної реєстрації надсилає для ознайомлення цей лист:

На прохання відвідувачів сайту публікуємо перелік аптек, що діють на території м. Кагарлик:

Центр розташований за адресою: 

м. Київ, вул. Генерала Алмазова, 11

 (Документ-сервіс «Готово!»)

Звернутися в Центр можна за телефоном:
0 800 33 68 19

Розрахунковий рахунок Фонду в Приватбанку:

UA523218420000026004000101439

Начальник сектору

Погребенна Наталія Миколаївна

Контактні дані:

поштова адреса: вул. Незалежності, 12 А, м. Кагарлик, 09201

електронна скринька: kv25_probation@gov.ua 

Мешканцям приватного житлового сектору забороняється використовувати для утилізації сміття контейнери біля багатоквартирних житлових будинків: для цього діє відповідний Графік вивезення побутових відходів, що забезпечується КП «Міськрембудсервіс».  Адміністрація КП КМР "Житлово-експлуатаційна організація"  пропонує укладати індивідуальні угоди  також із нашим підприємством.

Із питань утримання багатоквартирних будинків у випадку аварійних ситуацій у вихідні та святкові дні, а також у вечірні години звертайтеся  до відповідального працівника  КП КМР "Житлово-експлуатаційна організація" за телефоном   096-441-05-66.

Адміністрація ЖЕО

На землях в адміністративних межах м. Кагарлик, які розташовані за межами населеного пункту, прокладений підземний магістральний газопровід високого тиску, який є державною власністю України та перебуває у господарському віданні ПАТ «УКРТРАНСГАЗ»:

 

У місті Кагарлику Бюро правової допомоги знаходиться по вулиці Кооперативна, 19.

архів Опитування
Шановний відвідувачу, Ви завітали на наш сайт, перебуваючи:
в м. КАГАРЛИКУ
3656 (81.33 %)
на теренах Кагарлицької територіальної громади
306 (6.81 %)
за межами Кагарличчини в Україні
312 (6.94 %)
за кордоном
221 (4.92 %)
Офіційні сайти та місцеві ЗМІ