22 вересня 2021 року, середа, 03:30
 
Головне меню
Пошук по сайту
 
 
Гарячі питання призначення субсидій

Нові правила призначення і нарахування субсидій викликають багато запитань в існуючих та потенційних отримувачів. Міністерство соціальної політики України відібрало питання, що найчастіше зустрічаються, і підготувало вичерпні відповіді.

 

 

Відповіді на запитання щодо призначення субсидій

 

З 1 травня 2021 року надання житлових субсидій в Україні відбувається по-новому. Продовжуємо надавати відповіді на найбільш поширенні запитання громадян.

 

− Якщо у мене у власності є квартира, а тітка залишила у спадщину 1/4 частину будинку в місті (не в селі), то чи зможу я оформити субсидію?

 - Отримання частки нерухомого майна Вами у спадщину не вплине на рішення структурного підрозділу з питань соціального захисту населення щодо призначення (відмову у призначенні) житлової субсидії Вашому домогосподарству. Адже при призначенні субсидій не враховуються житлові приміщення, які перебувають у спільній частковій або сумісній власності (або розташовані у сільській місцевості) і отримані як спадщина.

 

− Чи можу я претендувати на субсидію, якщо маю житло на тимчасово окупованій території Донбасу?

 − Так. Житлове приміщення, що знаходиться на тимчасово окупованій території у Донецькій та Луганській областях, Автономній Республіці Крим і м. Севастополі, у населених пунктах, на території яких органи державної влади тимчасово не здійснюють своїх повноважень, та у населених пунктах, що розташовані на лінії зіткнення, і перебуває у власності особи зі складу домогосподарства не вплине на рішення структурного підрозділу з питань соціального захисту населення щодо призначення (відмову у призначенні) житлової субсидії Вашому домогосподарству.

 

− У житловому приміщенні зареєстровано три людини: подружжя пенсіонерів та їхній безробітній син, який з ними не мешкає. У цьому випадку субсидія нараховується на фактичну кількість зареєстрованих?

 − Рішення про призначення житлової субсидії без урахування окремих осіб з числа зареєстрованих приймаються на підставі актів обстеження матеріально-побутових умов домогосподарства та/або офіційних документів, які підтверджують, що особи за адресою домогосподарства не проживають.

 

−  Яким документом регулюється призначення житлової субсидії у випадку, коли людина зареєстрована у помешканні батьків-пенсіонерів, а працює за кордоном та офіційно сплачує там податки?

 − Це питання регулюється пунктами 14, 24, 25, 26, 46 Положення про порядок призначення житлових субсидій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.1995 № 848 (зі змінами).

 

−  Зверталися в управління соціального захисту населення. Там сказали, що документи на отримання субсидії необхідно подавати всім.

 −  Відповідно до рішення Уряду від 19 травня (постанова Кабінету Міністрів України від 19.05.2021 № 505) цього року встановлено, що розгляд питань щодо призначення житлової субсидії на наступний період домогосподарствам, які отримували житлову субсидію в опалювальному сезоні 2020-2021 років, проводиться без звернень громадян, крім домогосподарств, яким житлова субсидія:

  • надавалася у грошовій безготівковій формі;
  • була призначена за фактичним місцем проживання особам, які орендують житлові приміщення на підставі договору найму; індивідуальним забудовникам, будинки яких не прийняті в експлуатацію; внутрішньо переміщеним особам;
  • була призначена без урахування окремих осіб з числа зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку), які не проживають за місцем реєстрації.

 

−  Якщо людина планує вперше подати документи на субсидію в жовтні 2021 року, то за який період будуть враховані доходи для розрахунку і на який період вона буде призначена?

 −  Якщо житлова субсидія призначається з початку опалювального сезону, то для розрахунку її розміру береться середньомісячний сукупний дохід осіб за I і II квартали поточного календарного року, а якщо з неопалювального сезону (травень), то за III і IV квартали попереднього календарного року.

Житлова субсидія на придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива призначається, виходячи з розміру доходу за попередній календарний рік.

 

−  Чи доставлятиме «Укрпошта» в наступному опалювальному періоді субсидію додому?

 − Так. До 1 січня 2023 р. функції організації, що здійснює виплату і доставку пенсій та грошової допомоги за місцем фактичного проживання одержувачів у межах України, здійснює національний оператор поштового зв’язку, функції якого виконує акціонерне товариство “Укрпошта” (постанова Кабінету Міністрів України від 29.03.2021 № 277 (зі змінами).

 

−  Яка площа будинку буде братися до уваги при нарахуванні субсидій у сільській місцевості: загальна чи загальна житлова (опалювальна)? 

 − При призначенні житлової субсидії аналізується загальна площа житлового приміщення, в незалежності від виду населеного пункту.

−  При цьому розрахунок житлових субсидій відбувається на соціальні норми житла та соціальні нормативів користування житлово-комунальними послугами.

 

−  Якщо людина володіє новим транспортним засобом, придбаним на пільгових умовах через структурний підрозділ з питань соціального захисту населення, чи втратить вона право на субсидію?

− Не втратить. При встановленні права на отримання домогосподарством житлової субсидії не враховуються транспортні засоби, одержані особами зі складу домогосподарства або членами їх сімей, безоплатно чи придбані на пільгових умовах через структурні підрозділи з питань соціального захисту населення, у тому числі за рахунок грошової допомоги на придбання автомобіля, а також транспортні засоби, придбані батьками-вихователями дитячих будинків сімейного типу.

 

−  Управління соціального захисту населення відмовляється приймати заяву на оформлення субсидії поштою, аргументуючи тим, що її слід подавати лише через уповноважену особу територіальної громади. Чи є на це законні підстави?

−  Ні, це незаконно. З 1 січня 2021 р. заяви з необхідними документами приймаються від громадян структурними підрозділами з питань соціального захисту населення районних держадміністрацій лише у разі надіслання їх поштою або в електронній формі (через офіційний веб-сайт Мінсоцполітики), однак протягом травня - вересня 2021 р. можна звернутися і особисто.

Заяви з необхідними документами також приймаються уповноваженими посадовими особами виконавчого органу сільської, селищної, міської ради відповідної територіальної громади та посадовими особами центру надання адміністративних послуг, які передають їх протягом трьох робочих днів з дати їх надходження відповідному структурному підрозділу з питань соціального захисту населення.

Будь-який з цих способів рівнозначний.

 

− Ледве випросила в управлінні соціального захисту бланк заяви на оформлення субсидії, а бланк декларації довелося купити у фотоательє за 8 гривень. Виявляється, на місцях цих паперів ще немає?

 −  Міністерство соціальної політики України вже довело до відома  структурних підрозділів з питань соціального захисту і територіальних громад нові форми бланків відповідних документів. Ці бланки також можна роздрукувати з сайту Міністерства соціальної політики або офіційного веб-сайту Верховної Ради України (вони є додатком до Положення про порядок призначення житлових субсидій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.1995 № 848 (зі змінами).

 

−  В управлінні соціального захисту населення до заяви та декларації просять додати ще й довідку про склад сім’ї та довідку з газової дільниці, що підтверджує відсутність заборгованості. Мовляв, саме таким має бути повний пакет документів на оформлення субсидії. Але водночас в УСЗН відмовляються робити такі запити самостійно. Що робити?

 − Громадяни подають лише заяву та декларацію. А всі інші додаткові відомості про претендента на призначення житлової субсидії структурні підрозділи з  питань соціального захисту населення можуть отримати, подавши у п’ятиденний термін з моменту отримання заяви та декларації запит до тих чи інших структур. Це передбачено п.п. 43 і 50, 501 Положення про порядок призначення житлових субсидій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.1995 № 848 (зі змінами)

Водночас, в окремих випадках, громадяни мають подати й інші документи, які не передбачені цим пунктом, але відповідно до цього Положення необхідні для розгляду питання по суті (у разі потреби).

 

− Коли можна записатися в чергу на подачу документів для оформлення субсидії?

Відповідно до рішення Уряду від 19 травня (постанова Кабінету Міністрів України від 19.05.2021 № 505) цього року встановлено, що розгляд питань щодо призначення житлової субсидії на наступний період домогосподарствам, які отримували житлову субсидію в опалювальному сезоні 2020-2021 років, проводиться без звернень громадян, крім домогосподарств, яким житлова субсидія:

надавалася у грошовій безготівковій формі;

  • була призначена за фактичним місцем проживання особам, які орендують житлові приміщення на підставі договору найму; індивідуальним забудовникам, будинки яких не прийняті в експлуатацію; внутрішньо переміщеним особам;
  • була призначена без урахування окремих осіб з числа зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку), які не проживають за місцем реєстрації.

Питання черговості відвідування ЦНАПів, структурних підрозділів з питань соціального захисту населення, виконкомів вирішується на місцях.

При цьому, при поданні заяви з необхідними документами в будь-який місяць з травня по вереснь 2021 року, призначення житлової субсидії відбувається з травня 2021 року.

 

− Чи може будь-хто інший через свій банкID оформити заяву і декларацію за людину, яка не користується цим сервісом?

−  Форми заяви про призначення та надання житлової субсидії і декларації про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії, передбачають підписання заявником зазначених документів (в незалежності від того подаються вони в паперовому чи електронному вигляді), оскільки тим самим заявник засвідчує власне розуміння відповідальності за недостовірно наданні дані, а також низки обставин, які можуть вплинути на отримання житлової субсидії.

 

 

Джерело: Міністерство соціальної політики України

 

***

  • Які документи потрібні для переоформлення житлової субсидії згідно з новими правилами?
  • Як і раніше, у загальному випадку, для призначення субсидії потрібно подати заяву відповідної форми і декларацію.
  • Для отримання бланків і подання документів обов’язково особисто приходити до управління соціального захисту?
  • Ні. Міністерство соціальної політики України вже довело до відома  структурних підрозділів з питань соціального захисту і територіальних громад нові форми бланків відповідних документів: заяви про призначення та надання житлової субсидії й декларації про доходи і витрати осіб, які звернулись за призначенням житлової субсидії.Отримати їх можна безкоштовно і надаються вони у разі звернення громадянина безпосередньо до органу надання субсидій. Але їх також можна роздрукувати з сайту Міністерства соціальної політики  (у цьому людям похилого віку можуть допомогти діти, онуки, знайомі). І тоді нікуди не треба ходити.

Заповнивши ці форми, можна відправити їх поштою на адресу місцевого управління соціального захисту населення (адреси управлінь вказані на сайтах регіональних органів виконавчої влади, а також на сайті Міністерства соціальної політики). 

Також документи можна подати:

  • уповноваженій посадовій особі виконкому місцевої ради територіальної громади;
  • у Центрі надання адміністративних послуг (ЦНАП) територіальної громади.

Вони  протягом трьох робочих днів передадуть заповнені документи структурному підрозділу з питань соціального захисту населення.

Можна також заповнити бланки в електронному вигляді і надіслати їх електронною поштою.

  • Більшість отримувачів субсидій – пенсіонери, які не вміють користуватися інтернетом і звикли всі питання вирішувати особисто. Як тут бути?
  • Пенсіонерам у заповненні та надісланні документів можуть допомогти діти, онуки, сусіди, знайомі. Люди поступово адаптуються до технічних новацій. І кількість звернень в електронній формі постійно зростає.
  • Як діяти мешканцям громад, які були укрупнені шляхом об’єднання?
  • З питаннями оформлення субсидій громадяни можуть звертатися до:
  • старост,
  • виконкому територіальної громади,
  • структурного підрозділу з питань соціального захисту громади,
  • Центру з надання адміністративних послуг (ЦНАП) територіальної громади,
  • органу соціального захисту держадміністрації району.
  • До якого часу можна подати документи на  отримання субсидії в неопалювальний період?
  • Для громадян, які мають оновити документи для призначення субсидії, перехідний період триватиме з травня до кінця вересня, тобто, подавати документи можна протягом п’яти місяців. При цьому, незалежно від строку звернення, субсидія буде призначена і нарахована з травня.
  • Чи всім одержувачам необхідно подавати документи для продовження отримання субсидії?

Ні. Відповідно до рішення Уряду від 19 травня цього року встановлено, що розгляд питань щодо призначення житлової субсидії на наступний період домогосподарствам, які отримували житлову субсидію в опалювальному сезоні 2020-2021 років, проводиться без звернень громадян, крім домогосподарств, яким житлова субсидія:

  • надавалася у грошовій безготівковій формі;
  • була призначена за фактичним місцем проживання особам, які орендують житлові приміщення на підставі договору найму; індивідуальним забудовникам, будинки яких не прийняті в експлуатацію; внутрішньо переміщеним особам;
  • була призначена без урахування окремих осіб з числа зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку), які не проживають за місцем реєстрації.
  • Чи можна зараз оформлювати субсидію вже на опалювальний період?
  • Наразі проводиться оформлення субсидії на неопалювальний період. Але субсидії призначаються з 1 травня й до кінця наступного опалювального періоду, тобто, до 30 квітня 2022 року. До поданих зараз документів інших у жовтні чи листопаді додавати нічого не потрібно. Як і раніше, інформацію про доходи громадян органи соцзахисту населення отримуватимуть самостійно. Відповідні запити будуть опрацьовуватися у режимі автоматичного обміну інформацією з Пенсійним фондом, фіскальною службою, фондами соціального страхування.
  • Як довго доведеться чекати призначення субсидії?
  • Вже скасовані комісії, які вирішували питання призначення субсидій в окремих випадках. Зараз призначення субсидії у всіх випадках призначатимуться безпосередньо органами соціального захисту населення на підставі поданих документів. І завдяки цьому термін призначення субсидії скорочується. У комісій це займало до 30 днів. Тепер процедура відбуватиметься у 10-денний термін.
  • Як призначатиметься субсидія на понаднормову житлову площу?
  • Норма житла, на яку призначається субсидія, на домогосподарство з однієї особи складає майже 49 кв. м., і 13,65 - на кожну наступну особу. Тобто, на сім’ю з трьох осіб - близько 75 кв. У минулий опалювальний період в Україні було близько 450 тис. домогосподарств, які одержували субсидію на понаднормову площу. Постановою, яка регламентує призначення житлових субсидій, визначено, що субсидія на понаднормову площу розповсюджується лише в одному випадку - якщо до складу домогосподарства входять непрацюючі непрацездатні особи (особи з інвалідністю, пенсіонери, діти). У таких випадках субсидії на понаднормову площу, як і в попередні опалювальні періоди, будуть нараховані автоматично на підставі інформації про склад домогосподарства та про соціальний статус його членів.

У наданні субсидії відмовлять, якщо:

  • площа квартири перевищує 130 кв. м,
  • площа будинку понад 230 кв. м.

При призначенні субсидій не враховуються житлові приміщення, які перебувають у спільній частковій або сумісній власності, або розташовані у сільській місцевості й отримані як спадщина.

  • Чи існують винятки в призначенні субсидій власникам кількох житлових помешкань?
  • Виняток буде зроблено лише тим, хто має кілька житлових приміщень у сільській місцевості, з огляду на їхню низьку вартість і неліквідність (як правило, це успадковане майно).
  • Чи передбачена субсидія у випадку, якщо хтось із членів родини мешкає за іншою адресою чи за кордоном?
  • Працездатні особи, котрі більше 60 днів відсутні за місцем реєстрації й не декларують своїх доходів,  втрачають права на субсидію. Тож треба або задекларувати доходи, або змінити склад домогосподарства, інакше кажучи, місце реєстрації. На це, відповідно до закону «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні»,дається 30 днів.

Але якщо людина працює за кордоном й офіційно сплачує там податки, лікується чи доглядає за дитиною, то малозабезпечені члени її домогосподарства в Україні мають право на субсидію.  

  • Чи можуть претендувати на житлові субсидії власники індивідуальних транспортних засобів?
  • Якщо конкретний член одного домогосподарства має авто, випущене менше п’яти років тому або два чи більше автомобілів віком не старше 15 років, то субсидія в такому випадку не призначається. Відповідно, якщо один автомобіль або кілька старші за 15-річний вік, на призначення субсидії це не впливає.
  • Які зміни в нарахуванні субсидій чекають власників розділених особових рахунків?
  • Ніяких змін не буде. Якщо в одному домогосподарстві мешкають дві родини чи більше, які сплачують комунальні послуги на різні особові рахунки, і це документально підтверджено, їм субсидії будуть призначатися на загальних підставах.
  • Яку суму грошей можна тримати на банківському депозиті, щоб людина не втратила права на субсидію?
  • Попередньо була визначена сума в еквіваленті 25 прожиткових мінімумів або 56 тисяч гривень. Зараз ця сума становить 100 тисяч гривень. При цьому до сукупного доходу при розрахунку розміру субсидії дивіденди, отримані від розміщення депозиту, враховуватися не будуть.
  • Чи вплине на призначення субсидії сплата за навчання або лікування, якщо це буде велика сума?
  • Ні.
  • Які категорії населення втратять право на субсидії?    
  • Право на субсидії втратять ті, хто:
  • здійснив покупку квартири, земельної ділянки, транспортного засобу (крім мопеда або причепа), товарів довгострокового використання на суму понад 50 тисяч гривень одноразово протягом року, що передує року звернення за субсидією;
  • має банківський депозит у сумі понад 100 тисяч гривень;
  • здійснив купівлю-продаж валюти та банківських металів протягом року до звернення за субсидією на суму понад 50 тисяч гривень;
  • декларує відсутність доходу і перебував за кордоном понад 60 днів, за винятком перебування на лікуванні, у відрядженні, для нагляду за дитиною;
  • має заборгованість з оплати житлово-комунальних послуг та з оплати аліментів понад три місяці;
  • не повернув до бюджету незаконно отриману субсидію за попередній період;
  • має авто, якому менш ніж 5 років з дати випуску;
  • має два і більше автомобілів, яким немає 15 років з дати випуску;
  • не має доходів і при цьому ніде не навчався, не працював, не мав статусу безробітного.   
  • Які найпоширеніші способи зловживань при оформленні державних субсидій було виявлено при верифікації?
  • У минулий опалювальний період житлові субсидії отримували трохи більше 3 млн домогосподарств. Кількість тих, хто декларував недостовірну інформацію, склала близько 2-3%. Найтиповіші зловживання пов’язані з поданням недостовірних даних про склад домогосподарства або приховування інформації про його зміну та здійснення дороговартісних покупок на суму понад 50 тисяч гривень одномоментно (транспортних засобів та іншого майна) чи одномоментне придбання валюти у великих розмірах після оформлення субсидії. Дехто робить внески до статутних капіталів, великі благодійні внески на розвиток підприємств, купує корпоративні права чи акції й при цьому позиціонує себе як безробітного чи такого, що живе на мінімальну зарплату. Верифікація, яка проводилася протягом двох останніх років, засвідчила, зокрема, що 830 отримувачів субсидій купили сумарно валюти майже на 140 мільйонів гривень. Однак говорити про масовість таких зловживань і що це не дасть більшості оформити житлову субсидію, недоречно. Дійсно вразливим верствам населення, для яких сплата комунальних послуг у повному обсязі є непосильною, хвилюватися не треба. 
  • З 1 травня завершився процес монетизації субсидій. Яким чином ті, хто отримував їх у безготівковій формі, зможуть отримати «живі» гроші?
  • Монетизація субсидій почалася у 2019 році, і житлова субсидія надавалася грошовими коштами, але двома різними механізмами. Готівку у минулому опалювальному періоді отримували 95% субсидантів, а 5% (це 160 тисяч домогосподарств) користувалися безготівковою формою, яку адміністрував «Ощадбанк». Принциповим положенням нових правил призначення субсидій є завершення процесу їх монетизації. Перехід винятково на грошову форму отримання субсидії на оплату житлово-комунальних послуг дасть можливість громадянам оперативно управляти залишками коштів після всіх розрахунків, не чекаючи закінчення опалювального сезону.

Всі, хто користувався безготівковою субсидією в минулому опалювальному періоді, зможуть отримати відповідні кошти до грудня поточного  року. Тим, хто має рахунок в Ощадбанку, вони надійдуть вже у червні, а хто не має його, мусить відкрити, щоб отримати гроші, зекономлені протягом минулого опалювального періоду, які можна буде використати на власні потреби.  

 
архів Анонси подій

Кагарлицька міська рада

09201, Київська обл., м.Кагарлик, 

пл. Незалежності, 1   

тел. приймальні 04573-6-12-10

ел. пошта kagarlyk_rada@ukr.net

 

ЦНАП (відділ - Центр надання адміністративних послуг)

09201, Київська обл., м.Кагарлик, 

вул. Героїв Небесної Сотні, 1   

тел. приймальні 04573-6-09-81

ел. пошта cnap.kagarlyk@ukr.net

 

    Графік прийому громадян у ЦНАПі

Понеділок: з 08:30 до 15:30 без перерви на обід;

Вівторок: з 08:30 до 15:30 без перерви на обід;

Середа: з 08:30 до 15:30 без перерви на обід;

Четвер: з 08:30 до 20:00 без перерви на обід;

П’ятниця: з 08:30 до 15:30 без перерви на обід;

Субота, неділя – вихідний день.

Публікуємо план заходів Кагарлицької міської ради на тиждень - з 20 по 26 вересня 2021 року.

Відділ культури Кагарлицької міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантної посади директора Публічної бібліотеки відділу культури Кагарлицької міської ради (вул. Став’янка, 4, м. Кагарлик, Київська область 09201):

З метою профілактики та зменшення захворюваності на сказ у дикій фауні у другій половині вересня 2021 року буде проводитись планова пероральна імунізація диких та бродячих м’ясоїдних тварин на території області.

   Мінрегіон  у 2021 році проводить конкурс «Кращі практики місцевого  самоврядування» та Всеукраїнський конкурс  журналістських робіт «Реформування місцевого самоврядування та територіальної організації влади»:

У зв’язку з проведення капітального ремонту на автомобільній дорозі Н-01 Київ – Знам’янка, що проходить через Кагарлик, здійснюватиметься заміна мереж, які перетинають трасу, в тому числі й мереж водопостачання та каналізації. Через це можливі відключення споживачів під час виконання робіт. Просимо вибачення за тимчасові незручності!

Адміністрація КП КМР «Кагарликводоканал»

Публікуємо ГРАФІК виїзних прийомів заступників  Кагарлицького міського голови на вересень 2021 року:

Публікуємо графік особистого прийому громадян міським головою. секретарем міської ради та заступниками міського голови:

ПрАТ "ДТЕК КИЇВСЬКІ РЕГІОНАЛЬНІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ" на своєму вебпорталі повідомляє про  аварійно-профілактичні відключення електрики:

З 01 по 30 вересня 2021 року відбудеться найбільший у світі міжнародний фотоконкурс об’єктів культурної спадщини «Вікі любить пам’ятки». В Україні конкурс пройде вже вдесяте:

Доводимо до вашого відома, що Кагарлицьке районне управління Головного управління Держпродспоживслужби в Київській області перейменовано:

Пропонуємо оформити в АТ «Ощадбанк» отримання пенсійних та інших виплат за допомогою платіжної картки:

Кагарлицька міська рада інформує: 21.04.2021 прийнято постанову Кабінету Міністрів  України №397«Деякі питання сприяння економічній самостійності малозабезпечених сімей» (далі – Постанова №397), яка набирає чинності з 01.01.2022 року:

Реєстрація та перереєстрація транспортних засобів, заміна посвідчення водія та видача міжнародних водійських посвідчень, замовлення довідки про несудимість – усі ці державні послуги жителі Кагарличчини можуть отримати в мобільному сервісному центрі МВС України, який базується на території  «Міськрембудсервісу» в Кагарлику за адресою: вулиця Каштанова, 93. Після вимушеної перерви внаслідок карантинних обмежень сервісний центр відновлює роботу.

 Працює мобільний центр щосереди з 10 до 16 години.

На виконання доручення Міністерства цифрової трансформації України від 12.04.2021 №1/06-3-4064, з метою підтримки інформаційної кампанії, спрямованої на популяризацію електронних довірчих послуг, публікуємо посилання на:

  • Інформаційний відеоматеріал «Про е-підпис» - https://cutt.ly/xcS5OzU.
  • Інформаційні матеріали про пріоритетні переваги електронних послуг –https://cutt.ly/jcDiyp1.
  • Посилання на сайт центрального засвідчувального органу – https://www.czo.gov.ua

Для підтримки малого та середнього агробізнесу Товариство з додатковою відповідальністю «Узинський цукровий комбінат»,  розташоване на території Узинської ОТГ, у 2021 році буде здійснювати приймання цукрового буряку на давальницьких умовах:

РОЗПОДІЛ НАСЕЛЕНИХ ПУНКТІВ ГРОМАДИ ЗА
ЗЕМЛЕВПОРЯДНИКАМИ МІСЬКОЇ РАДИ: 

Публікуємо зміни в банківських реквізитах Кагарлицької міської ради:

Із 01.01.2021 року змінено банківські рахунки для проведення платежів за оренду земельних ділянок та за використання земельних ділянок на праві постійного користування.

За довідками звертатися до Кагарлицької міської ради за тел. 61306 (бухгалтерія) та 60811 (земельний відділ):

З метою зміцнення податкової культури Управління державної реєстрації надсилає для ознайомлення цей лист:

У ФІЛІЇ "КОНЧА-ЗАСПІВСЬКЕ ДОРОЖНЬО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ" ДП "КИЇВСЬКЕ ОБЛАСНЕ ДОРОЖНЄ УПРАВЛІННЯ" ВАТ "ДАК "АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ" наявні вакансії таких посад:

Повідомляємо про початок громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля планованої діяльності, зазначеної у пункті 1 цього оголошення, з метою виявлення, збирання та врахування зауважень і пропозицій громадськості до планованої діяльності:

Заклад розташований  у  заповідній зоні м. Києва, Пуща-Водиця, з 1986 року надає безоплатну амбулаторно-консультативну допомогу дітям та дорослим з усіх областей України, постраждалим внаслідок аварії на ЧАЕС, а також дітям учасників АТО:

На ринку освітніх послуг з 1992 року працює заклад вищої освіти «Університет економіки та права «КРОК», який відповідно до рейтингу вишів «ТОП-Україна» у 2015, 2016, 2017, 2018, 2019 визнано кращим в Україні серед закладів вищої освіти недержавної форми власності.

До уваги бажаючих отримати другу вищу освіту за дистанційною формою зі спеціальностей:

«Об’єднання дружин і матерів бійців учасників АТО» пропонує співпрацю щодо реалізації спільного з благодійним фондом «Український Жіночий фонд» проєкту «Родина героя: своїх не лишаємо!»

На прохання відвідувачів сайту публікуємо перелік аптек, що діють на території м. Кагарлик:

Центр розташований за адресою: 

м. Київ, вул. Генерала Алмазова, 11

 (Документ-сервіс «Готово!»)

Звернутися в Центр можна за телефоном:
0 800 33 68 19

Розрахунковий рахунок Фонду в Приватбанку:

UA523218420000026004000101439

Начальник сектору

Погребенна Наталія Миколаївна

Контактні дані:

поштова адреса: вул. Незалежності, 12 А, м. Кагарлик, 09201

електронна скринька: kv25_probation@gov.ua 

Мешканцям приватного житлового сектору забороняється використовувати для утилізації сміття контейнери біля багатоквартирних житлових будинків: для цього діє відповідний Графік вивезення побутових відходів, що забезпечується КП «Міськрембудсервіс».  Адміністрація КП КМР "Житлово-експлуатаційна організація"  пропонує укладати індивідуальні угоди  також із нашим підприємством.

Із питань утримання багатоквартирних будинків у випадку аварійних ситуацій у вихідні та святкові дні, а також у вечірні години звертайтеся  до відповідального працівника  КП КМР "Житлово-експлуатаційна організація" за телефоном   096-441-05-66.

Адміністрація ЖЕО

У разі необхідності отримання публічної інформації, що перебуває в розпорядженні Кагарлицької місцевої прокуратури, громадяни можуть надсилати свої запити на електронну адресу kagarlyk@kobl.gp.gov.ua, поштовим зв’язком, за телефоном (04573)5-13-43 або подати особисто на прийомі в Кагарлицькій місцевій прокуратурі.

На землях в адміністративних межах м. Кагарлик, які розташовані за межами населеного пункту, прокладений підземний магістральний газопровід високого тиску, який є державною власністю України та перебуває у господарському віданні ПАТ «УКРТРАНСГАЗ»:

 

У місті Кагарлику Бюро правової допомоги знаходиться по вулиці Кооперативна, 19.

архів Опитування
Шановний відвідувачу, Ви завітали на наш сайт, перебуваючи:
в м. КАГАРЛИКУ
3599 (81.3 %)
на теренах Кагарлицької територіальної громади
299 (6.75 %)
за межами Кагарличчини в Україні
310 (7 %)
за кордоном
219 (4.95 %)
Офіційні сайти та місцеві ЗМІ